زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ تغییر کرد

زمان برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» به روزهای ۹ تا ۱۲ تیر ماه امسال تغییر کرد.

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» که قرار بود روز هشتم تیرماه آغاز به کار کند به دلیل مصادف شدن با روز انتخابات به تاریخ ۹ تا ۱۲ تیرماه تغییر یافت. در این نمایشگاه مجموعه‌های استارتاپی و شرکت‌های فعال در این حوزه در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت تا به رشد اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنند.

نمایشگاه نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» از ۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. رویکرد نمایشگاه این است که بیش از گذشته از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود. بخش عمده‌ای از سرمایه در صنایع قدیمی‌تر هزینه شده و برگزاری این نمایشگاه بستری را فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران بخشی از سرمایه خود را به سمت استارتاپ‌های جدید هدایت کنند.

مجموعه الکامپ امسال با مدیران تخصصی خود شکل گرفته و همگی در این حوزه فعالیت دارند. طبق آخرین آمار حدود ۳۰۰ شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و در مساحت ۲۷ هزار متر حضور خواهند داشت. از این گروه ۵۰ متقاضی حوزه استارتاپ بوده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا