رشد ۵ برابری دوره های مهارت افزایی سربازان در جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان

اصغر کریمی مدیر مرکز آموزش های تخصصی شماره ۸ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان از رشد ۵ برابری اجرای دوره های مهارت افزایی سربازان در این واحد خبر داد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، اصغر کریمی مدیر مرکز آموزش های تخصصی شماره 8 جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان از رشد 5 برابری اجرای دوره های مهارت افزایی سربازان در این واحد خبر داد.

کریمی اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقده بین وزارت ورزش و جوانان، قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح و جهاد دانشگاهی، مرکز آموزش های تخصصی شماره 8 این واحد طی سال 1402 موفق به برگزاری منظم و مستمر دوره های آموزشی برای سربازان در قالب چهار عنوان دوره آموزشی با عناوین اشتغال و کارآفرینی، مهارت های زندگی، مبانی حقوق و سواد مالی و سواد رسانه ای و فضای مجازی در مرکز آموزش پایگاه هشتم شکاری اصفهان شد.

وی افزود: دوره های مهارت عمومی برای سربازانی که در مرحله آموزشی خدمت  خود هستند و با هدف دانش افزائی و توانمندی سربازان و ایجاد تسریع و تسهیل در ورود سربازان به بازار کار و اشتغال زائی برگزار می شود.

کریمی عنوان کرد: در سال 1402 این مرکز آموزش شماره 8 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان موفق به اجرای 6060 نفر دوره و 40560 نفر ساعت آموزش در این حیطه شده است که در مقایسه با سال قبل خود، شاهد رشد 5 برابری هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا