برگزاری فن فرهنگ توسط جهاد دانشگاهی تربیت مدرس

سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس با همکاری اداره ارتباط با صنعت دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه بازدید علمی فرهنگی اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی را در قالب طرح ملی هماهنگ فن فرهنگ اجرا کرد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی تربیت مدرس،  معاونت فرهنگی واحد تربیت مدرس و با همکاری اداره ارتباط با صنعت  دانشکده فنی و مهندس دانشگاه تربیت مدرس  بازدید جمعی از اعضای هیات علمی و دانشجویان گروه های مواد و مهندسی معدن دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی برگزار کرد.

دکتر مهدی اسکندری سرپرست جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس در این مراسم تاکید کرد: پژوهشکده فرآوری  مواد معدنی  جهاددانشگاهی با تجهیزات و نخبگان و اعضای هیات علمی این آمادگی را دارد تا در کنار دانشگاه و صنعت برای حل مشکلات کشور گام های اساسی را بردارد.

در ادامه دکتر مهدی محسنی معاون پژوهشی دانشکده فنی و مهندسی خواستار برنامه ریزی و ادامه همکاری در گروه های مختلف علمی با دانشگاه شد.

حاضرین در برنامه مذکور ضمن بازدید از پژوهشکده فرآوری مواد معدنی جهاددانشگاهی ، با بخش های مختلف پژوهشکده مذکور آشنا و در جریان فعالیت ها، اقدامات و ظرفیت های موجود قرار گرفته و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان مربوطه دریافت کردند.

همچنین در ادامه برنامه، با بازدید از پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی، حاضرین با جدید ترین تولیدات جهاد دانشگاهی در حوزه گیاهان دارویی، داروهای خاص و امثالهم آشنا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا