بخش قلب بیمارستان قائم اسدآباد افتتاح می‌شود

مدیر بیمارستان قائم(عج) شهرستان اسدآباد از افتتاح بخش قلب تا اواخر ماه جاری خبر داد.

فرهاد هادی‌کبیر مدیر بیمارستان قائم اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار سیناپرس اظهار کرد: با توجه به افزایش بیماری قلبی و فشار خون در شهرستان و جوابگو نبودن بخش قلب سابق به نیازهای شهرستان تصمیم به افتتاح بخش قلب جدید گرفته شد.

وی افزود: بخش جدید داری ۱۴ تحت ویژه بخش قلب است و ۶۰۰میلیون تومان هزینه راه اندازی این بخش شده است که ۲۰۰میلیون تومان آن با مشارکت یک خیر ساکن تامین شده است و مابقی آن از محل درمان بیمارستان تامین شده است.

هادی‌کبیر در ادامه به اقدام شرکت صبانور در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد و گفت: این شرکت نیز یک میلیارد تومان به صورت عام المنفعه و خیریه برای خرید تجهیزات بیمارستان اهدا کرده که لازم است تشکری ویژه از این شرکت داشته باشیم.

وی در ادامه به دو اتاق عمل مجهزیه در حال تکمیل این بیمارستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر کربلا واقع شده است و با توجه به تصادفات ناگوار در این مسیر اهمیت وجود اتاق عمل‌های مجهزیه را می‌رساند.

وی ادامه داد: این دو اتاق ویژه عمل‌های مغز و اعصاب خواهد بود که در دو ماه آینده افتتاح خواهد شد و اعزام بیماران به مرکز استان و سایر شهرستان جلوگیری خواهد شد و از دیگر شهرستان هم پذیرش خواهد داشت.

گزارش: علی اکبری ساجد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا