بوت کمپ بازاریابی در عمل
مخاطبین: موسسان، مدیران عامل، مدیران بازاریابی و سرپرستان بازاریابی تیمهای استارتآپی و شرکتهای دوره پیش رشد، رشد و پسا رشد و افرادی که به بازاریابی بر مبنای نتیجه علاقهمند هستند.
اهداف:
این بوت کمپ با هدف افزایش آگاهی و توانمندی شرکتها در اجرا و سنجش مهمترین فعالیتهای بازاریابی خود طی یک سال، طراحی شده است. در ابتدا با مهاجرت به سمت بازاریابی داده محور شروع کرده و سپس تدوین برنامه بازاریابی و سنجش آن برنامه بررسی خواهد شد. در نهایت طراحی کمپینهای بازاریابی در شرکتهای حوزه فناوری ارائه خواهد شد.
زمان: یکشنبه ها ساعت 15 تا 19 شروع دوره: 20 خردادماه پایان دوره: 17 تیرماه مکان: سالن شماره ۸ برج فناوری شریف
️باظرفیت محدود
لینک ثبتنام
https://evnd.co/2Hm2A
کد تخفیف ۸۰ درصدی برای شرکتهای عضو پارک شریف:
sharifpark
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شمارههای ۶۶۵۶۶۹۰۲ تماس حاصل فرمایید