برگزاری اولین نشست تخصصی بررسی پژوهش‌های سینمایی

توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی، نخستین نشست تخصصی بررسی پژوهش‌های سینمایی با محوریت جایگاه عواطف در سینمای ایران و نقش سینما در رشد عاطفی و شخصیتی، سه‌شنبه ۸ خرداد ماه در دانشگاه سوره برگزار می شود.
برگزاری اولین نشست تخصصی بررسی پژوهش‌های سینمایی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی، نخستین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی بررسی پژوهش‌های سینمایی با موضوع «جایگاه عواطف در سینمای ایران و نقش سینما در رشد عاطفی و شخصیتی»  برگزار می شود.

این نشست که با حضور جمعی از علاقه‌مندان و متخصصان حوزه سینما برگزار می شود، به بررسی دقیق و موشکافانه پژوهش‌های سینمایی با تمرکز بر تأثیرات عاطفی سینما بر مخاطبان خواهد پرداخت.

در این نشست، مژگان محمدی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی به عنوان پژوهشگر اصلی، یافته‌های خود را پیرامون جایگاه عواطف در سینمای ایران ارائه خواهد داد.

این نشست که از ساعت 10 تا 12 روز سه‌شنبه 8 خرداد ماه برگزار می شود، فرصتی برای تبادل نظر و آگاهی بیشتر درباره نقش سینما در رشد عاطفی و شخصیتی افراد فراهم خواهد آورد و نشان خواهد داد که سینما می‌تواند به عنوان یک ابزار مؤثر در ارتقای سلامت روانی و عاطفی جامعه عمل کند.

لینک حضور در نشست:

https://panel.soore.ac.ir/join/4kldjme6cl

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا