جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار است

حسین‌آبادی با تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند جهاددانشگاهی و با بیان اینکه باید به بهترین نحو از ظرفیت این نهاد استفاده کرد، گفت: برگزاری آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت، اتفاق بسیار نو و جدیدی است که برای اولین بار در سطح کشور در حال انجام است.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان در نشست هماهنگی آزمون استخدامی ویژه معلولان که با حضور مدیرکل بهزیستی استان، مدیر اجرایی آزمون‌های جهاددانشگاهی در استان، مدیر حفاظت آزمون‌های جهاددانشگاهی و جمعی از معاونان بهزیستی در این سازمان برگزار شد، گفت: آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ به منظور جذب و بکارگیری 159 نفر از افراد دارای معلولیت در سطح استان و در31 دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

جهاددانشگاهی به مجموعه کاملی در استان تبدیل شده است

مرادی با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان، اظهارکرد: این نهاد پس از ۴ دهه فعالیت، به مجموعه کاملی در استان تبدیل شده و تمامی خدمات درمانی ناباروری از آزمایش تا معاینه، مشاوره و درمان را به مردم ارائه می‌دهد. در بخش‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اقدامات خوبی در استان انجام شده است که انتظار داریم با حمایت بیشتر مسوولان، این اقدامات گسترش یابد.

جهاددانشگاهی توانست یک روش جدید از کار دانشگاهی با روحیه جهادی ارائه کند

وی اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی برخاسته از انقلاب بر پایه‌ ارزش‌های اسلامی بنا شده و توانست یک روش جدید از کار دانشگاهی با روحیه جهادی ارائه کند که نتیجه‌ آن ارتقا و تکامل فعالیت‌های علمی و فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها و متعاقب آن تولید علم و ثروت در راستای قطع وابستگی‌های علمی و اقتصادی بوده است.

دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی هم در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند جهاددانشگاهی و با بیان اینکه باید به بهترین نحو از ظرفیت این نهاد استفاده کرد، گفت: برگزاری آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت، اتفاق بسیار نو و جدیدی است که برای اولین بار در سطح کشور در حال انجام است و فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا عزیزان معلول با تقویت و بروز استعدادها و توانمندی‌های خود بتوانند با اشتغال در دستگاه‌های اجرایی قابلیت‌های خود را با منصه ظهور برسانند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود وی گفت: افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، برای تصدی ۹۰ شغل در 31 دستگاه اجرایی، در این آزمون شرکت نموده و به  رقابت می پردازند.

گفتنی است؛ اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان روز جمعه 17 خردادماه همزمان با سراسر کشور به همت جهاددانشگاهی در استان مرکزی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا