معرفی و توسعه زیست بوم فناوری اولویت پارک علم و فناوری است

نصیری ضمن ارائه گزارش عملکرد و ظرفیت موجود در  شرکت های دانش بنیان گفت: برنامه ما توسعه زیست بوم فناوری و معرفی به نسل جوان است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری هرمزگان؛ علیرضا نصیری در دیدار با دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق بازرگانی گفت: برخی شرکت ها در بازارهای داخلی سهم بازار مناسبی دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ارتباط اتاق با پارک میتواند منجر به پیشرفت شرکت ها باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان هرمزگان در حوزه‌های مختلف از جمله دریایی، گردشگری و کشاورزی، اظهار داشت: پارک علم و فناوری می‌تواند با همکاری اتاق بازرگانی، زمینه را برای توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه‌ها فراهم کند.

نصیری افزود: شکل گیری گفتمان نوآوری و فناوری با کمک فعالین اقتصادی و نخبگان می تواند به توسعه متوازن استان کمک کند.

دبیرکل اتاق بازرگانی نیز در این دیدار گفت: اقتصاد دریا محور و حوزه های اقتصاد برپایه دانش بخشی از اهداف بدنه اقتصادی استان می باشد.

رضایی بیان کرد: وزارت علوم با محوریت پارک فناوری می تواند با همکاری متقابل با اتاق بازرگانی منجر به رشد صنعت و شرکت های دانش بنیان شود.

این فعال اقتصادی در ادامه بیان داشت: پیشنهاد می کنیم برای ایجاد ارتباط پایدار و استخراج ظرفیت های پنهان حوزه اقتصادی به ویژه اقتصاد بر پایه دانش رویدادهایی با محوریت شرکت های دانش بنیان و با هدف ترویج اقتصاد برپایه دانش به ویژه توسعه اقتصاد دریایی و فناوری های مرتبط با این دو برگزار شود.

رضایی تصریح کرد: اتاق بازرگانی آمادگی دارد تا از طریق ارائه تسهیلات و حمایت‌های لازم، به توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری کمک کند.

گفتنی است در این دیدار عارف بستگانی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، خانم بهمنی مدیرموسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری نیز در خصوص زمینه‌های همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری و اتاق بازرگانی نظرات خود را بیان نمودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا