گشت و گذار ۶۰ساله‌ها در میان خودروهای تاریخی

به همت جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی، تور یک‌روزه‌ی بازدید از موزه‌ی خودروهای تاریخی برای شصت‌سال به بالاها اجرایی می‌شود.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ در این تور که با خدمات‌رسانی تیم سلامت و پزشکی در طول سفر همراه است، شرکت‌کنندگان می‌توانند افزون بر بازدید از مرکز فرهنگی موزه‌ای خودروهای تاریخی ایران و آشنایی با تاریخ صنعت خودروسازی در جهان، نمونه‌های سواریِ منحصر به‌فردی را از دوره‌ی قاجار تا پهلوی ازجمله: «پیرس ارو» آب‌طلاکاری شده، تنها نمونه‌ی «پنتر لیزر» تولیدشده در جهان، و «ام پی وی تهران» تنها اتومبیل حاصل کار مشترک کمپانی‌های مرسدس بنز، پورشه و فولکس واگن مشاهده کنند.

تور یک‌روزه‌ی بازدید از موزه‌ی خودروهای تاریخی برای بزرگ‌سالان دارای سن 60 به بالا طراحی شده‌ و ضمن مناسب‌سازیِ فضای وسیله‌ی نقلیه‌ی رفت‌وآمد، با حضور تیم پزشکی همراه است، تا سفری شاد، مطمئن و به‌یادماندنی را برای شرکت‌کنندگان فراهم آورد.

گفتنی‌ است، جهاددانشگاهی علوم پزشکی با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت تخصصی در زمینه سلامت سالمندی امروز با رویکردی نوین به بعد سلامت اجتماعی سالمندان پرداخته است و با طراحی و اجرای این تور برای افراد 60 سال به بالا، قصد دارد مسیر گردشگری سالمندان را تسهیل و با قرار گرفتن تیم پزشکی برای حفظ سلامت شرکت‌کنندگان گشت و گذاری امن را برنامه‌ریزی کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این تور و کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند از راه‌های زیر ارتباط برقرار نمایند: :  @SDsbmu   @AceCr_sbmu 09914516224

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا