پارک علم و فناوری البرز به طور ماهانه میز خدمت برگزار می کند

با حضور نمایندگان چهار دستگاه اجرایی؛ میز خدمت پارک علم و فناوری البرز با حضور نمایندگان چهار دستگاه کلیدی مرتبط با شرکت های دانش بنیان و فناور برگزار شد.
   به گزارش سینا از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز با اعلام این خبرگفت: میز خدمت پارک علم و فناوری البرز با حضور ۱۰ شرکت دانش بنیان و فناور و با مشارکت و حضورنمایندگان چهار دستگاه اجرایی از جمله اتاق بازرگانی، صنایع و معادن، صنعت معدن و تجارت، بیمه و اداره ثبت در محل ساختمان نوآوری و مهارت مرکز فنی و حرفه ای استان البرز برگزار شد.
مهندس مهران مهدوی گفت: در این رویداد شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز با کارشناسان و نمایندگان چهار دستگاه اجرایی از جمله اتاق بازرگانی، صنایع و معادن، صنعت معدن و تجارت، بیمه و اداره حقوقی و ثبت در زمینه مسائل مختلف بحث و گفتگو کردند.
وی افزود: میز خدمت بستری برای تعامل مستقیم و مستمر دستگاه های مختلف برای شنیدن مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان است و ما تلاش می کنیم این میز خدمت به حل مسائل حوزه دانش بنیان استان و توسعه شرکت های دانش بنیان و فناور منجر شود.
مهدوی خاطرنشان کرد: توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی استان، تلاش برای تحقق شعار سال و جهش تولید دانش بنیان از برنامه های جاری و آتی پارک علم و فناوری البرز است.
گفتنی است پارک علم و فناوری البرز در توانمند سازی، جذب و حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور پیشتاز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا