برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای سدید در فارس

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی فارس از برگزاری مرحله استانی اولین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای سدید ویژه دانشجویان خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، امیررضا خرم دل امروز، 29 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر گفت: مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای سدید ویژه دانشجویان برای نخستین بار در فارس به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی فارس و با همکاری دانشگاه‌های استان برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در مرحله استانی این مسابقات، ۵۴ نفر از دانشجویان در بخش‌های مختلف کتاب، پایان نامه، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع به رقابت پرداختند که در پایان دوره، نفرات برگزیده به ترتیب ذیل معرفی شدند.

سید عباس حسینی، دانشجوی موسسه آموزش عالی زند شیراز – رتبه اول بخش کتاب

مهنا مسیبی، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز – رتبه دوم بخش کتاب

حمیدرضا محقق، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز – رتبه سوم بخش اختراع

محمدمهدی یزدانی، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز – رتبه چهارم بخش کتاب

محمدجواد اتابکی، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی فسا – رتبه پنجم بخش کتاب

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی فارس افزود: در این دوره از مسابقات اکبر زاهدیان نژاد، ایرج شهریوری و محمدرضا زاهدی از اساتید و اعضای هیات علمی جهاد دانشگاهی فارس به عنوان داور حضور داشتند.

خرم دل با بیان اینکه مسابقات سدید، طرح کامل شده مسابقه کتاب سه دقیقه ای و پایان نامه سه دقیقه ای است که بخش های مقاله، طرح پژوهشی و اختراع نیز به آن اضافه شده است، اضافه کرد: در استان فارس با شرکت 54 نفر از دانشجویان استان به کار خود پایان داد که در مقایسه با مسابقه کتاب سه دقیقه ای سال 1402 رشد 5 برابری شرکت کنندگان را داشته است.

وی، سطح شرکت‌کنندگان در اولین دوره مسابقات سدید را قابل توجه عنوان و اضافه کرد: دانشجویان از دانشگاه‌های مختلف استان، با هم در یک رقابت سالم، در مقاطع تحصیلی گوناگون به رقابت پرداختند. این مسابقات، با شرکت برگزیدگان در مرحله کشوری که در تیرماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود، به نقطه عطفی برای رقابت با برگزیدگان سایر استان‌ها می‌رسد.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی فارس در خاتمه تصریح کرد: نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای سدید به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با هدف رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان، کاربردی کردن پژوهش ها و تحقیقات دانشجویی، ترویج فرهنگ مطالعه و گفتمان علم است و برای اولین بار در سطح جهادهای دانشگاهی کشور در سال 1403-1402 برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا