درخشش فناوران پارک علم و فناوری خلیج فارس در اینوتکس 2024

به گزارش سینا از روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس، در اختتامیه اولین جشنواره پژوهش های کاربردی و مسله محور در نمایشگاه بین الملل نوآوری و فناوری Inotex 2024 که در پارک فناوری پردیس برگزار گردید، مقام اول در بخش ریسرچ پیچ در حوزه آب، انرژی و محیط زیست به خسرو آئین جمشید از واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) رسید و از این تیم با تندیس لوح تقدیر و پلاک طلا تقدیر شد.

همچنین در رقابت غول‌های استارت‌آپی، استارت‌آپ داهیر( ارتباط صنعت رونیکا پارس) از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) با طرح پلتفرم آبزی پروری هوشمند برنده چهارمین دوره اینوتکس بتل شد.

رقابت بتل نبردی دو به دو از تیم‌هاست و هر تیم در فرصت ۳ دقیقه‌ای که در اختیار دارد، بایستی تیم مقابل را به لحاظ مارکتینگ و بازار به چالش بکشد.

در این دوره از رقابت‌ها، تیم داهیر از استان بوشهر با ارائه پلتفرم آبزی پروری هوشمند توانست با امتیاز ۴-۱ استارتاپ بابومیا از تهران را از دور رقابت خارج کند و در سه بَتل، برنده بتل اینوتکس ۲۰۲۴ شود.

به دو تیم برتر اینوتکس پیچ و تیم برنده ۳ میلیارد تومان تسهیلات برتر از بانک توسعه و تعاون تعلق خواهد گرفت. علاوه برآن داهیر، تیم برنده بتل علاوه بر تسهیلات مبلغ ۳۰ میلیون تومان دریافت کردند.

در هر دو بخش، ۵ تیم از پارک علم و فناوری خلیج فارس(بوشهر) با موضوعات مختلف در این رویداد حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا