نشست هم‌اندیشی و آغاز به کار طرح تقویت گفتمان تحکیم خانواده

جلسه هم‌اندیشی و تبادل نظر طرح تقویت گفتمان تحکیم خانواده در ایران با حضور اعضای کمیته علمی و کمیته اجرایی این طرح ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س)، جلسه هم‌اندیشی و تبادل نظر طرح تقویت گفتمان تحکیم خانواده در ایران با حضور اعضای کمیته علمی و کمیته اجرایی این طرح یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 برگزار شد.

در  این جلسه که با حضور زهره جعفری، مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری تهران، زهرا نقی‌زاده رییس جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) و مدیر اندیشکده بانوان، آرزو مظفری، معاون امور زنان و خانواده استانداری تهران و دیگر اعضای کمیته‌های علمی و اجرایی برگزار شد، فصل اول این طرح رسما آغاز به کار نمود. در این جلسه، حاضران به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات و سخنرانان و کیفیت برگزاری نشست‌ها، با تاکید بر آسیب‌شناسی سیاست‌های مشاوره پیش از ازدواج پرداختند.

لازم به توضیح است که این طرح که در دو فصل تشکیل خانواده و تحکیم خانواده خواهد بود به همت اداره کل امور زنان استانداری تهران و جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار خواهد شد.

گفتنی است افتتاحیه این طرح، روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1403 با حضور سیاستگذاران و اساتید علمی از ساعت 10 الی 12 به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا