تفاهم نامه جهاد دانشگاهی هنر و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور

تفاهم‌نامه‌ همکاری مابین جهاد دانشگاهی هنر و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، به منظور همکاری‌‌های دوجانبه و حمایت این کارگروه از برگزاری دهمین جشنواره ملی پوشاک «بوم‌تن» امضاء شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و جهاد دانشگاهی هنر با حضور دکتر سجاد لطفی دبیر این کارگروه و امین مختاری سرپرست جهاد دانشگاهی هنر با هدف همکاری و هم‌افزایی دوجانبه در خصوص موضوعات مختلف حوزه پوشاک و همچنین حمایت از برگزاری دهمین جشنواره ملی پوشاک «بوم‌تن» و ارتقای حضور دانشگاهیان در پروژه‌ها و فعالیت‌های مشترک مطالعاتی و اجرایی حوزه مد و لباس کشور، منعقد شد.

در این مراسم، دو طرف بر اهمیت و ضرورت برگزاری رویداد ملی «بومتن» و میزان اثرگذاری آن در حوزه عفاف و حجاب کشور تاکید داشته و همچنین در خصوص ابعاد مختلف کاربردی همکاری دو مجموعه در راستای حمایت از آموزش‌های مهارتی دانشجویان و هنرجویان با توجه به پوشش و هویت اسلامی و همچنین حمایت از اجرای طرح‌ها و پویش‌های هنری و فرهنگ‌سازانه با هدف اجتماعی‌سازی مفاهیم عفاف و حجاب بحث و تبادل نظر شد.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بر اساس قانون ساماندهی مد و لباس مصوب 12 دی‌ماه 1385 مجلس شورای اسلامی، به عنوان متولی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی حوزه مد و لباس کشور شناخته می‌شود.

No tags for this post.

بهاره صفاری

جانشین سردبیر خبرگزاری سینا؛ روزنامه نگار در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا