فناوری هسته ای، چشم طمع دشمنان را کور می کند

رییس دانشگاه شیراز در آیین افتتاحیه پنجاه و ششمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای هسته ای کشور گفت: فناوری هسته‌ای نشان از افتخار و اقتدار ملی است و چشم طمع دشمنان را کور می‌کند. بنابراین باید تمام اقداماتی که برای توسعه‌ این فناوری در کشور در حال انجام است را باید قدر بدانیم و زمینه را برای توسعه بیشتر آن فراهم نماییم.

به گزارش سینا پرس فارس، محمد مؤذنی امروز، ۲۸ بهمن‌ماه در آیین افتتاحیه پنجاه و ششمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای هسته‌ای کشور که به همت سازمان انرژی اتمی ایران و با همکاری دانشگاه شیراز و استانداری فارس برگزار شد، گفت: یکی از ابزارهایی که در دفاع از مبانی و اهداف انقلاب اسلامی، منطق ما را مستحکم و زبان مان را گویا می‌کند، دستاوردهای عظیم این انقلاب است.

او در ادامه افزود: در سراسر کشور، ده‌ها هزار طرح عمرانی در زمینه‌های مختلف اجرا یافته یا در حال اجراست که از جمله آن‌ها، یکی از پروژه‌های بسیار مهم و با افتخار، دستاوردهای فناوری هسته‌ای است.

رییس دانشگاه شیراز اظهار داشت: باید دستمریزاد بگوییم به همه‌ی کسانی که در این حوزه فعال هستند و یاد و خاطره شهدای این حوزه را هم گرامی می‌داریم.

او خاطر نشان کرد: فناوری هسته‌ای نشان از افتخار و اقتدار است و نقاب طمع دشمنان را می‌پوشاند. بنابراین، باید تمامی تلاش‌هایی که برای توسعه این فناوری در کشور انجام شده را قدر بدانیم و زمینه را برای توسعه بیشتر آن فراهم نماییم.

مؤذنی در خاتمه یادآور شد: این دستاوردها باید به جامعه، به‌ویژه به نسل جوان، معرفی شود زیرا انگیزه بخش و الهام بخش برای جوانان است تا در این زمینه تلاش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا