حضور پارک علم و فناوری خراسان در نمایشگاه صنعت نفت

پارک علم و فناوری خراسان در قالب پاویون با حضور ۹ شرکت فناور و دانش‌بنیان خود در پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری خراسان، حسینعلی اخلاقی امیری، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان گفت: این پارک با دارا بودن بیش از 80 شرکت فناور و دانش‌بنیان در مراکز رشد خود در تعامل با بازار انرژی، نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در حوزه‌های مختلفی از جمله شیرآلات صنعتی، تجهیزات ثابت، تجهیزات دوار، تجهیزات برق، قدرت، ابزار دقیق، کنترل و مخابرات، مدیریت انرژی، بهینه‌سازی فرآیندهای انرژی، طراحی و ساخت سیستم‌های کاهش مصرف انرژی، شیمی، مواد و متالورژی، کامپوزیت، سرامیک، تعمیرات و نگه‌داری و سایر محصولات پیشرفته مرتبط با حوزه نفت و گاز فعال است و به عنوان پارک هاب انرژی کشور شناخته می‌شود.

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان افزود: پارک علم و فناوری خراسان با هدف توسعه بازار شرکت‌ها در حوزه پتروشیمی در پنجمین نمایشگاه پتروشیمی پالایش پترو پالایش کیش شرکت کرده است.

گفتنی است، پاویون پارک علم و فناوری خراسان از 9 الی 11 بهمن‌ماه در محل مرکز نمایشگاه بین‌المللی جزیره کیش میزبان بازدیدکنندگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا