بازدید معاون هماهنگ کننده و فرمانده ارتش از پارک فناوری خلیج فارس

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس اظهار داشت؛ امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و امیر نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر از شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس(بوشهر) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری خلیج فارس، دشتی، رئیس پارک اظهار داشت: در این بازدید از جدیدترین دستاوردهای حوزه دریا و دریانوردی شرکت‌های پارک علم و فناوری خلیج فارس بازدید به عمل آمد.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس افزود: بازدید از تجهیزات کمک ناوبری و محصول هدینگ سنسور برای اولین بار بومی‌سازی شده شرکت سیبکو، رنگ ضد خزه برای کشتی‌ها و شناورهای صنایع دریایی شرکت شیمیایی لیان پلیمر از محصولات ارائه شده در این بازدید بود.

وی گفت: بازدید از محصول سوزن انژکتور موتورهای دریایی و نظامی شرکت اروند نوین صنعت دریا و پهپاد عمود بال برای شناسایی و پایش محصول شرکت نیرو آزمون بوشهر از محصولات شرکت‌های مستقر در نمایشگاه مورد بازدید معاون هماهنگ کننده ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش بود.

دشتی بیان داشت: در روزهای گذشته در محل وزارت علوم، از محصول هدینگ سنسور جهاد که در کشتی‌های مختلف استفاده می‌شود رونمایی شده است که معاون هماهنگ کننده ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز با مشاهده توانمندی‌های حوزه دریای پارک علم و فناوری خلیج فارس، بر استفاده از این توانمندی‌ها تاکید کردند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا