برگزاری نشست رابطین هسته مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم

سومین نشست رابطین هسته مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در محل پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی، این نشست همراه با برگزاری دوره آموزشی قانون گزینش و آئین‌نامه اجرایی با حضور زهرا سلمان رئیس پژوهشگاه، مهدی فریدونی سرپرست هسته مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم، حسین زارعیان معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه، ادیب مدرس هیأت عالی گزینش و جمعی از مدیران و رابطین گزینش دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور برگزار شد.

در ابتدای مراسم سلمان رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، ضمن تبریک حلول ماه پرخیر و برکت رجب و سالروز ولادت باسعادت امام محمد باقر (ع)، به معرفی اجمالی خدمات قابل ارائه از سوی پژوهشگاه در حوزه‌های مختلف (به عموم افراد و متخصصان) و همچنین بیان دستاوردها و افتخارات کسب شده در طی سالیان اخیر پرداخت.

در ادامه، فریدونی سرپرست هسته مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: طی این نشست با هدف تحقق مصوبات جلسه گذشته درخصوص آموزش کارگزاران گزینش به جهت همکاری بیشتر و افزایش کیفیت عملکرد آنان و همچنین اخذ کد گزینشگری برای رابطین زیرمجموعه هسته گزینش، اقدام به برگزاری دوره آموزشی «قانون گزینش و آئین‌نامه اجرایی» می‌شود.

ادیب مدرس هیأت عالی گزینش نیز در این نشست، در خصوص کلیه مباحث مرتبط با دوره آموزشی مذکور، توضیحات جامعی را بیان کرد.
همچنین از کلیه شرکت‌کنندگان درخصوص کیفیت و چگونگی برگزاری دوره نظرسنجی شد و در پایان، رابطین گزینش در آزمون مربوطه شرکت و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

گفتنی است در حاشیه این نشست، حاضران از تجهیزات و دستگاه‌های مستقر در آزمایشگاه‌های پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی بازدید و همچنین در تست‌های پایش سلامت و آنالیز ترکیب بدن (همراه با تفسیر و ارائه مشاوره تخصصی) شرکت کردند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا