اولین بازارچه مجازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای رونمایی شد

اولین بازارچه مجازی دانشجویان، اساتید و تولیدات مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، پوستر اولین بازارچه مجازی تولیدات کارگاه‌های مهارت‌افزایی دانشجویان، اساتید و تولیدات مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور در بیستمین نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران دکتر شریعتی رونمایی شد.

اهداف طرح
از اهداف این طرح می‌توان به ایجاد بستر فروش مستقیم محصولات تولیدی کارگاه‌های کار دانشجویی جوار خوابگاه دانشکده‌ها، گسترش تعاملات بین دانشگاهی و افزایش تولیدات در راستای اقتصاد و استفاده از ظرفیت عظیم کار دانشجویی در راستای تولید و اشتغال و ایجاد درآمدزایی برای دانشجویان و دانشکده‌ها اشاره کرد.

کارگاه‌های فعال مهارت‌افزایی در جوار خوابگاه
از کارگاه‌های فعال مهارت‌افزایی در جوار خوابگاه‌ها می‌توان به کارگاه‌های طراحی و دوخت پوشاک اسلامی ـ ایرانی، صنایع دستی و هنری، ملزومات چوبی، ملزومات فلزی و کشاورزی اشاره کرد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا