درخشش نخبگان سازمان بسیج علمی مازندران در مسابقات جهانی امارات

رئیس مرکز رشد شهید سهراب بخشی ساری از درخشش نخبگان سازمان بسیج علمی مازندران در جشنوار علوم تکنولوژی و اختراعات کشور امارات خبر داد.

میثم حسن‌علی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار علم و فناوری مازندران از کسب مدال های رنگارنگ مسابقات جهانی امارات توسط دو نخبه استانی خبر داد.

وی تصریح کرد: محمد صالح صیدانلو و رادین صدری در زمینه برق،الکترونیک و رباتیک فعالیت دارند.

رئیس مرکز رشد شهید سهراب بخشی ساری خاطر نشان کرد:

محمد صالح صیدانلو به عنوان استاد راهنما برتر در محور فنی و مهندسی انتخاب شده و سید رادین صدری موفق به کسب مدال نقره با پروژه کنترل و محافظت از منابع انرژی این دوره از رقابت‌ها شده است.

حسن علی زاده خاطر نشان کرد: صیدانلو مسئول هسته دانش آموزی و رادین صدری دانش آموز پژوهشگر مرکز رشد به مدت چهار سال با این مرکز همکاری می‌کنند.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی این مرکز برای جذب نخبگان دانش آموزی و دانشجویی در زمینه رباتیک خبر داد و گفت: زیرساخت‌های مناسب برای توسعه فعالیت این رشته‌ها وجود داشته و فراخوان لازم در این بخش صادر شده است.

حسن‌علی زاده خاطر نشان کرد: مرکز رشد شهید سهراب بخشی در راستای توسعه فعالیت نخبگانی تاکنون دوره‌های متعدد آموزشی را در این مرکز در طول سال برگزار می‌کند.

این مسئول در ادکامه خاطر نشان کرد: در بسیاری از موارد مرکز، نیازمندی‌های نخبگان به تجهیزات را نیز تامین کرده  حاضر به انعقاد قرار داد برای اجرای پروژه‌های علمی و سازمانی است.

وی در پایان گفت با توجه به محدودیت ظرفیت این دوره ویژه نخبگان و نفرات برتر برگزار می‌شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا