نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دیدار رئیس دانشگاه علمی کاربردی با رئیس پارک قزوین

صبح امروز و در دیدار رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان با رئیس پارک علم و فناوری قزوین، انعقاد تفاهم نامه فی مابین به منظور همکاری های گسترده در برگزاری دوره های مختلف آموزشی مورد تایید طرفین قرار گرفت.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری قزوین، جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین در این جلسه با بیان اینکه برگزاری دوره های مختلف در راستای راهبری شرکت های دانش بنیان تاثیرگذارند، گفت : طرح ها، برنامه ها و دوره های دانشگاه جامع علمی و کاربردی قزوین که در مدت زمان های متفاوت قابل ارائه هستند می توانند اهداف و برنامه های مدنظر پارک علم و فناوری قزوین را نیز اجرا کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه از این برنامه ها و دوره ها استقبال می کنیم، افزود : ارائه لیستی از سوی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان می تواند راهبرد بهتری را پیش روی پارک علم و فناوری قزوین قرار دهد تا هدفمند و نظام مند به برگزاری برنامه های مدنظر خود بپردازد.

این مقام مسئول اظهار کرد : تقویم زمانی برای برگزاری دوره ها، رویدادها و استفاده از دوره ها در مقاطع مختلف باید به درستی صورت گیرد تا ارتقاء کمی و کیفی را همراه داشته باشد.

رئیس پارک علم و فناوری قزوین با بیان اینکه در مباحث و خوشه های مختلف نیاز به برگزاری رویدادهای بسیاری داریم، اضافه کرد : این همکاری فی مابین می تواند نهایت بهره مندی برای طرفین را در پی داشته باشد و پارک علم و فناوری تمام قد آماده همکاری است.

مسعود بابایی سرپرست معاونت فناوری پارک علم و فناوری قزوین نیز در این جلسه گفت : بخشی از موضاعت مطرح شده باید به سمت صنعت پیشروی کنند و نباید از این موضوع قافل باشیم.

وی در ادامه افزود : عوامل درونی و بیرونی تاثیرگذار با این موارد باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در این بین مباحث توجیهی نیز در کنار موارد دیگر می تواند به بهبود مهارت ها کمک کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی قزوین نیز در این جلسه با اشاره به اینکه 2 هزار دوره مصوب در دانشگاه جامع علمی و کاربردی آماده برگزاری است، گفت : متناسب با مباحث و موضوعات موجود در جامعه، شرکت ها، نهادها و ارگان ها می توانند از این 2 هزار دوره استفاده کنند.

محمد دوسرانیان‌ مقدم همچنین افزود : از این تعداد 400 رویداد استانی است که هر یک به نوبه خود آمادگی اعطای گواهینامه بین المللی را دارا هستند.

وی ادامه داد : از ابتدای سال تاکنون 38 دوره انجا شده است و آمادگی این را داریم که در موضوعات مرتبط با پارک علم و فناوری قزوین نیز دوره هایی را برگزار کنیم و انعقاد تفاهم نامه می تواند پشتوانه محکمی برای همکاری های آینده باشد.

این مقام مسئول اظهار کرد : برگزاری دوره های ضمن خدمت از دیگر خدماتی است که دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان می تواند در اختیار کارکنان پارک علم و فناوری قزوین قرار دهد.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی قزوین در پایان این جلسه گفت : برای نخستین همکاری بعد از انعقاد تفاهم نامه می توان برگزاری دوره احیای قلبی را به عنوان اولین همکاری، در نظر گرفت.

خروج از نسخه موبایل