با این قرص دیگر نگران مصرف به موقع داروهای خود نباشید

این امر کاملاً طبیعی ست اما به خصوص در مواقعی که قرص ها برای بازگرداندن سلامتی کامل به بدن ما نقشی حیاتی را بر عهده دارند، همین امر طبیعی اصلاً خوشایند نخواهد بود.به تازگی به نظر می رسد که راه حلی برای این مشکل کشف شده است. شرکتی به نام Lyndra قرصی تولید کرده که درست مثل تصویر بالا، قادر است بعد از بلعیده شدن در داخل شکم بیمار گسترش پیدا کند. ایده ابداع این قرص چنین است که هنگام گسترش تا 7 الی 10 روز نمی تواند از سیستم گوارش بدن عبور کند. در طول این روزها داروی موجود در داخل قرص رفته رفته آزاد می شود؛ به این معنی که دیگر نیازی نیست نگران به خاطر سپردن زمان قرص خوردنتان باشید چرا که این کار برایتان انجام خواهد شد.

این قرص ها در نهایت در اسید معده حل می شوند اما خوشبختانه قبل از این مرحله دارو دوره درمانی خود را تکمیل کرده است. هم اکنون گفته می شود که آزمایش این قرص بر روی خوک ها موفقیت آمیز بوده است اگرچه هنوز زمان بیشتری نیاز است که ثابت شود در صورت مصرف آن توسط انسان ها نیز ضرری به بدن نخواهد رساند.
به گزارش تک شات؛بنیانگذار Lyndra، امی شلمان می گوید تخمین زده شده که 50 درصد بیماران قادر نیستند در این دنیای توسعه یافته داروهای خود را طبق نسخه تجویز شده مصرف کنند. ظاهراً این مشکل برای سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا حدود 100 میلیارد دلار هزینه دربر داشته است بنابراین با این قرص می توان امیدوار بود که این مشکل نیز به راحتی حل شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا