فراخوان آثار نامزد دریافت جایزه مصطفی (ص) ۲۰۲۵

فراخوان ارسال آثار نامزد برای ششمین دوره از جایزه مصطفی(ص) از سوی دانشگاه‌ها، مراکز علمی معتبر، انجمن­‌های علمی و فناوری و مراکز رشد به دبیرخانه این جایزه جهانی منتشر شد.

به گزارش سیناپرس، آثار نامزدهای جایزه مصطفی(ص) در سه حوزه علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم و فناوری زیستی و پزشکی و همچنین علوم پایه و مهندسی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

این جایزه در دو بخش؛ برگزیدگان جایزه مصطفی (ص) و برگزیدگان مقیم کشورهای اسلامی جایزه مصطفی (ص) به صورت فردی و یا گروهی؛ به مسلمانان جهان و یا اتباع ۵۷ کشور اسلامی، بدون محدودیتی در سن، جنس و یا دین و مذهب اعطا می‌شود.

آثار نامزدهای جایزه مصطفی(ص) با تمرکز بر سطح برجستگی سه اصل، با اولویت اثر، تاثیر اثر و صاحب اثر از سوی اشخاص حقوقی معتبر در حوزه‌های علمی و فناوری شامل دانشگاه‌ها، مراکز علمی، انجمن­‌های علمی و فناوری، فرهنگستان‌های علوم، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد علم و فناوری و یا از سوی اشخاص حقیقی برتر در حوزه‌های مرتبط، شامل سایر دانشمندان و فناوران به دبیرخانه این جایزه جهانی معرفی می‌شوند. برگزیدگان، در ششمین «هفته جایزه مصطفی(ص)» علاوه بر دریافت لوح و مدال جایزه‌، هدیه‌ای ویژه را به صورت نقدی، بر اساس نیاتی متعالی از خیرین و واقفین دوراندیش، در آیینی باشکوه و با حضور شخصیت‌های بین‌المللی دریافت می‌کنند.

مهلت اشخاص حقیقی و حقوقی علمی و فناوری برای معرفی و ارسال آثار نامزد در این دوره از اعطای جایزه مصطفی (ص) تا روز شنبه، ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ (۳۱ آگوست ۲۰۲۴) اعلام شده است.

به نقل از  ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی (ص)، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی معرفی نامزد و یا ارزیابی و داوری این آثار و ثبت آن در سامانه به درگاه www.mustafaprize.org مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا