بکارگیری قابلیت های علمی دانشجویان در توسعه شهری

شهردار صدرا بر بکارگیری ظرفیت و قابلیت های علمی دانشجویان خصوصا رشته شهرسازی در فعالیت های شهرداری و توسعه شهری تاکید کرد.

مجتبی پارسایی شهردار صدرا با همراهی روح الله شجاعیان رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر صدرا و عباس ثابت مدیر روابط عمومی شهرداری صدرا در همایش «شهر از نگاه شهرسازان» که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامي شیراز برگزار شد، حضور پیدا کرد.

شهردار صدرا در این همایش دقایقی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: هر شهری را شهرسازان می‌سازند ،کسانی که تبحر خاصی در این زمینه کسب کرده اند و باید این کار را انجام دهند.

مجتبی پارسایی با اشاره به پتانسیل، نیروی جوانی، انگیره و خلاقیت دانشجویان شهرسازی مطرح کرد؛ از قابلیت های علمی دانشجویان خصوصا رشته شهرسازی می توانیم در فعالیت های شهرداری و توسعه شهری استفاده کنیم.

روح الله شجاعیان رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر صدرا نیز گفت: برای ساختن شهری زیبا باید از ظرفیت کسانی که علم آن را دارند، استفاده کنیم و دراین راستا می توان از دانش دانشجویان شهرسازی استفاده کرد.

به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا، در این همایش انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین این شهرداری و دانشکده هنر و معماری در دستور کار قرار گرفت تا از ظرفیت دانشجویان این دانشکده خصوصا رشته شهرسازی در شهرداری صدرا بکار گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا