هدف گذاری صادرات پنج میلیارد دلاری برای فارس

استاندار فارس با بیان اینکه صادرات غیر نفتی در استان فارس روند افزایشی داشته است، گفت: با تولیدات جدید در صنایع پایین دستی صنایع بزرگ استان، صادرات ۵ میلیارد دلاری طی دو سال آینده را برای استان فارس هدف گذاری کرده‌ایم.

دکتر محمد هادی ایمانیه امروز 22 آذرماه، در حاشیه هفتمین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی و شورای ساماندهی مبادلات ارزی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در شیراز برگزار شد، با اشاره بر اینکه موانع مرتبط با صادرات استان به لطف خداوند و همت همکاران یکی پس از دیگری در حال مرتفع شدن است، گفت: تعدادی از مشکلات باقیمانده، امروز در جلسه‌ای با حضور دکتر کوشش تبار مطرح و ایشان قول دادند موضوعات را در سطح ملی تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
استاندار فارس با تاکید بر اینکه شاهد افزایش صادرات غیر نفتی در استان فارس هستیم تصریح کرد: تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۱ صادرات غیر نفتی استان یک و نیم میلیارد دلار بوده و در مدت مشابه سال جاری به ۱.۸ میلیارد دلار افزایش یافته و امیدواریم تا پایان امسال به حدود ۳ میلیارد دلار برسد؛ با تولیدات جدید در صنایع پایین دستی صنایع بزرگ استان، صادرات ۵ میلیارد دلاری طی دو سال آینده را برای استان فارس هدف گذاری کرده‌ایم.
به گزارش سینا پرس فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر ایمانیه در پایان با اشاره بر اینکه مقدمات لازم برای ایجاد شهرک کنار دریا برای استان صادر شده از سرمایه گذاران خواست در این زمینه وارد شوند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. حرفهایی که یک پزشک که شده استانداری زنه بجای رسیدگی به وضع عمرانی استان دنبال دستاورد سازی است ،مثلا انگار پول صادرات فارس می ره،تو جیب استان فارس،،نگاه باید در مقوله صادرات ملی باشه نه طائفه ای و استانی!! نود درصد صادرات کل ایران از استان هرمزگان انجام میشه،کل ایران، شامل فارس هم میشه و همیشه داستان همین بوده، !!حتی هرمزگان آب،و گاز لوله کشی درستی هم نداره،بیشتر شهرهای استان هرمزگان گاز لوله کشی ندارن، خب حالا این صادرات از فارس انجام بشه،اگه تاثیری داشت الان هرمزگان وضعش این نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا