رئیس سازمان جهانی گردشگری به ایران می آید

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: زوراب پولولیکاشویلی رئیس سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران به ایران سفر خواهد کرد.

سیدمصطفی فاطمی مدیرکل توسعه گردشگری داخلی در این نشست با اشاره به اینکه «گردشگری موضوعی» در بسیاری استان‌ها فعال شده است، گفت: از ۱۰۴۵ رویداد اعلام شده ۵۲۵ رویداد در سامانه رویدادها ثبت شده است و استان گیلان با ۴۶ رویداد در صدر قرار دارد.

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی به حضور زوراب پولولیکاشویلی رئیس سازمان جهانی گردشگری(UNWTO) در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران اشاره کرد و توضیح داد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران با شعار گردشگری سبز و رویکرد استان‌محورو برپایی غرفه‌ها با مضمون و مفهوم مشخص برگزار می شود، غرفه‌ها همانند سال گذشته با رویکرد استان محور و منطقه محور در پنج محور گردشگری کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

هفدهمین نماییشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲( ۱۲ تا ۱۵ فوریه ۲۰۲۴) در محل دائمی نمایگشاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا