نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

انتقال تجربه در پارک علم و فناوری قزوین

در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قزوین، کارگاه پنل انتقال تجربه صبح امروز در سالن کنفرانس شهید اسکندری نژاد پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری قزوین، در این پنل سید حبیب اله رحمتی به عنوان مدرس کارگاه به بیان نقطه نظرات خود پرداخت و گفت : بسیاری از دانشجویان، پنل کارمندی را برای شروع کار مدنظر قرار نمی دهند و این در صورتی است که برای ایستادن در کنار یک آدم بزرگ باید بزرگ فکر کرد و به خلق کسب و کار پرداخت.

رحمتی همچنین افزود : یکی از علت هایی که استارت آپ ها شکست می خورند این است که ساخت و پردازش موضوعات بر اساس دانش فنی افراد است اما این دلیلی بر موفقیت نمی شود که می توان یک بیزینسمن بزرگی بود.

وی در ادامه اضافه کرد : اگرمدتی کارمندی کرده باشیم مسائل و دغدغه های مهم جامعه را می شناسیم و می توانیم بهترین شکل را برای حل آن به کار ببریم.

مدرس کارگاه  اظهار کرد : در این پنل به این موضوع پرداختیم که یک نفر در چند حالت می توانند کار کند و دریافت مالی داشته باشند یا اینکه پول برای فرد کار کند و در اینصورت یکی از چهار حالت می تواند فرد را به موفقیت برساند.

سید حبیب اله رحمتی  ادامه داد : گزینه کارمندی یک گزینه مفید است و به هیچ عنوان نباید از آن به عنوان یک گزینه منفی یاد کرد چرا که می تواند یک فرصت در کنار افزایش دانش باشد و از این تجارب برای افزایش هزینه های دریافتی می توان استفاده کرد.

این مسئول گفت : دنبال قدم بزرگ در زندگی نباشید و قدم های کوچک است که انسان را به موفقیت می رساند همانگونه که امام علی (ع) می فرمایند : کار اندک، اما مستمر بهتر از کار بسیاری است که ملال آور باشد.

 

 

خروج از نسخه موبایل