حضور 30 غرفه دانشگاهی در نمایشگاه فناوری زنجان

رییس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: بیش از ۳۰ غرفه دانشگاهی یا متعلق به دستگاه‌های اجرایی برای عرضه دستاوردها در چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان دایر شد.

عباسعلی زمانی روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا با بیان اینکه برنامه های استانی هفته پژوهش از ۱۰ تا ۱۴ آذرماه در استان زنجان در حال برگزاری است، افزود: همزمان با این هفته، ‌ چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با حضور ۲۰ دستگاه اجرایی و مراکز دانشگاهی و پنج شرکت در مجموعه کاسپین زنجان آغاز به کار کرد.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه ۲ رونمایی از دستگاه های تازه تولید شده توسط شرکت های فناور با حضور مسئولان استانی انجام شد.

زمانی گفت: در طول زمان برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش، کارگاه های آموزشی با حضور دانشجویان، دانش آموزان، کارآفرینان و کارجویان با تدریس اساتید برجسته از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل برگزاری نمایشگاه انجام می شود.

وی با بیان اینکه معرفی کارآفرینان برتر و موفق استانی از دیگر برنام های پیش بینی شده در این نمایشگاه است، گفت: در این نمایشگاه هر شخصی که بتواند ایده ای نو در حوزه کسب و کار ارائه دهد از حمایت های پارک استان(پذیرش و تسهیلات) برخوردار خواهد شد.

چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار همزمان با نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار از ۱۱ تا ۱۳ آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین برگزار شده است.

این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید عموم دایر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا