نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

انتصاب مشاور پارک علم و فناوری گیلان

طی حکمی از سوی رئیس پارک علم و فناوری گیلان، مشاور این پارک در امور دانش‌بنیان منصوب شد. رئیس پارک علم و فناوری گیلان در این حکم، دکتر روهام قلیچی را به عنوان مشاور در امور دانش‌بنیان منصوب کرد.

در حکم دکتر عبدالله حاتم‌زاده با اشاره به تجربیات و سوابق روهام قلیچی در زمینه امور مرتبط با موسسات دانش بنیان، بر تحقق امور دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره علم تا ثروت با همکاری با معاونین پارک علم و فناوری استان تاکید شده است.

بنا بر اعلام رئیس پارک علم و فناوری گیلان، این انتصاب با هدف تسریع و تسهیل در اجرای مصوبات اخیر ستاد فناوری و اقتصاد دانش بنیان استان گیلان در راستای ارتقاء کمی و کیفی شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان در استان انجام شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر روهام قلیچی هم اکنون رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان و مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف است که در سوابق وی می‌توان به فعالیت‌های متعدد مرتبط با امور فناوری و دانش بنیان از جمله مدیر تنها کارگزار رسمی ارزیابی صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در گیلان، همچنین مرکز توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان، تنها شتاب‌دهنده دانش بنیان استان و… اشاره کرد.

خروج از نسخه موبایل