سریعترین و نخستین پورت USB۳.۱ دنیا ساخته شد

به گزارش مهر، کمپانی ایسوس سریعترین و نخستین پورت USB ۳.۱ دنیا را که فناوری اطلاعات را با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه انتقال می دهد و دو برابر سریعتر از پورتهای USB ۳.۰ فعلی است به بازار عرضه کرد.این پورت ها به همراه گروه گسترده ای از مادربوردهای ایسوس به صورت پورت های پیش فرض و همچنین به شکل کارت توسعه ASUS USB ۳.۱ ارائه می شوند. این نوآوری در ادامه به شکل یک کارت PCIe جدید و یا دو سوکت نوع A و یا نوع C که از قابلیت سازگاری با کامپیوترهای فعلی برخوردار هستند عرضه خواهند شد.

از این طریق مادربوردهای ایسوس به همراه پورت USB ۳.۱ و کارت USB ۳.۱ ارائه می شوند و اطلاعات را با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه انتقال می دهند که دو برابر سریعتر از پورتهای USB ۳.۰ فعلی خواهند بود. تمامی پورتهای USB ۳.۱ نوع A کاملا با استانداردهای قبلی USB سازگار هستند. 

این محصول از فناوری USB ۳.۱ Boost ایسوس برخوردار است تا انتقال اطلاعات را سریعتر از گذشته امکانپذیر سازند. سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات از طریق این پورت به ترتیب ۸۵۴.۶ و ۸۶۳.۹ مگابیت بر ثانیه است.

جو سی، مدیر کل واحد مادربورد و سیستم های تجاری دسکتاپ ایسوس در این باره گفته است: ما با ارائه آخرین فناوری به کاربران ایسوس در این راه پیشرو و یکه تاز هستیم. ما مشارکت نزدیکی با سازمان ASMedia Technology داریم تا عملکرد USB ۳.۱ را در مادربوردهای ایسوس و در کارتهای USB ۳.۱ به حداکثر برسانیم و مطمئن باشیم تا کاربران به کمک این استاندارد جدید از تجربه کاملا جدیدی در انتقال پر سرعت اطلاعات خود بهره مند خواهند شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا