جوانی جمعیت؛ اولویت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه بهداشت

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اولویت این دانشگاه را در حوزه بهداشت، موضوع «جوانی جمعیت» برشمرد و بر مشارکت تمامی ارکان دانشگاه در تحقق اهداف و برنامه های این حوزه تاکید کرد.

به گزارش سینا پرس فارس، در سی و پنجمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز که صبح امروز برگزار شد، راهکارهای توسعه خدمات مرتبط با جوانی جمعیت در حوزه سلامت استان، مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در این نشست، اولویت این دانشگاه را در حوزه بهداشت، موضوع جوانی جمعیت برشمرد و بر مشارکت تمامی ارکان دانشگاه در تحقق اهداف و برنامه های این حوزه تاکید کرد.

حسینی با بررسی دغدغه های مطرح شده در این نشست، تلاش در مسیر توسعه فرهنگ زایمان طبیعی و پرهیز از سزارین در میان خانواده ها را از جمله اهداف مرتبط با این موضوع برشمرد که می تواند دستاوردهای مثبتی را در ارتقای سلامت مادران و نوزادان به همراه داشته باشد.

او در ادامه با بررسی مصوبات نشست های پیشین قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه، روند اجرای این مصوبات در واحدهای مختلف زیرمجموعه دانشگاه را جویا شد.

اعضای قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه جوانی جمعیت در حوزه های مختلف دانشگاه را ارایه کرده و پیرامون چگونگی اجرای بهتر سیاست های جوانی جمعیت در دانشگاه، تبادل نظر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا