تمدید فراخوان مدیریت فناورانه مصرف انرژی

فراخوان ایده‌پردازی و طرح‌های فناورانه و خلاق حوزه مدیریت مصرف انرژی و سرمایش سنتی با موضوع سرمایش موضعی و سرماسازهای شخصی تا پنجم آبان ماه جاری تمدید شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، فراخوان ایده‌پردازی و طرح‌های فناورانه و خلاق حوزه مدیریت مصرف انرژی و سرمایش سنتی به همت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان انرژی و با هدف پیک‌سایی و کاهش مصرف با به کارگیری فناوری های نوآور در سرمایش و یا نوع اعمال سرمایش، نوآوری در سیستم های سرمایشی کم هزینه، استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر در سرمایش اعلام شد.

این جشنواره، 15 آبان ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

از محورهای این فراخوان می توان به طرح های نوآورانه در حوزه کولرهای شخصی، کولرهای موضعی و خنک کن ها، به کارگیری منابع انرژی تجدید پذیر برای سیستم‌های سرمایشی، پوشیدنی‌های سرمایشی، بهینه سازی و ارتقا بهره وری، هوشمندسازی تجهیزات سرمایشی، ارائه پیشنهادهای اجرایی برای سیاست‌گذاری جهت مدیریت بارهای سرمایشی، ذخیره سازی سرما و … اشاره کرد.

متقاضیان برای ارسال طرح و ایده‌های خود می توانند تا پنجم آبان ماه به تارنمای https://www.nri.ac.ir/localcooler مراجعه کنند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا