رئیس جهاد دانشگاهی کردستان اظهار کرد:
راه میانبر دانشگاه و صنعت با جهاد دانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان گفت: نمایشگاە دستاوردهای فناورانە جهاد دانشگاهی تبلور عینی ارتباط صنعت با دانشگاە است.

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا، اکبر اسدی امروز (۲٤مهر) در مراسم افتتاحە نمایشگاە دستاوردهای جهاد دانشگاهی کردستان اظهار کرد: باتوجە بە نامگذاری سال ۱٤۰۲ توسط مقام معظم رهبری مبنی بر رشد تولید و مهار تورم و همچنین تاکید ایشان مبنی بر حرکت دانش‌بنیان در همە حوزەها در کشور، جهاد دانشگاهی کردستان اقدام بە برگزاری دستاوردهای فناورانە شامل واحدها و شرکت‌های دانش بنیان نمودە است.

وی عنوان کرد: این نمایشگاە طی سە روز از تاریخ ۲٤ تا ۲٦ مهرماە سال جاری در سنندج و در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کردستان برگزار شده است.

 اسدی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاە در وهلە اول اطلاع‌رسانی بە مسئولین و مخاطبین این نمایشگاە و در وهلە دوم ارتباط صنعت با دانشگاە است.

وی در ادامە بە اهمیت ارتباط صنعت با دانشگاە اشارە کرد و افزود: تبلور عینی این ارتباط در این نمایشگاە بروز و ظهور پیدا کردە است.

اسدی افزود: اگر حرکت دانش‌بنیان در کشور شکل بگیرد، راندمان محصولات تولید شدە افزایش و هزینەها نیز کاهش خواهد یافت و در نهایت محصولات تولید شدە در این مراکز قابل رقابت با محصولات تولید شدە خارجی خواهد بود.

وی یادآور شد: امیدواریم این مهم مورد توجە مسئولین قرار گیرد و ما در آیندە شاهد تسری شرکت‌های دانش بنیان در همە حوزەها باشیم. 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا