رقابت سیاستی مساله‌محور «کاران» برگزار می‌شود

رقابت سیاستی مساله‌محور «کاران» با هدف توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های علوم انسانی و فنی‌مهندسی جهت مواجه و حل مسایل واقعی و کلان کشور با حمایت بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

به گزارش سیناپرس، باشگاه سیاست پژوهی و مرکز مطالعات توسعه و رقابت با حمایت بنیاد ملی نخبگان و خانه اندیشه ورزان با هدف توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های علوم انسانی و فنی‌مهندسی جهت مواجه و حل مسائل واقعی و کلان کشور، اقدام به برگزاری رقابت سیاستی مساله محور «کاران» کرده است.

کاران به عنوان یکی از طرح‌های ذیل شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان، یک رقابت حضوری چهار روزه است که در روزهای ۵، ۶، ۱۲ و ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری در تهران برگزار می شود. تیم‌ها پس از شرکت در کارگاه‌های آموزشی مرتبط با حوزه‌های مختلف سیاست پژوهی، در یکی از محورهای مسابقه به رقابت می پردازند. انرژی (ناترازی گاز)، نظام بازنشستگی (ناترازی صندوق‌های بازنشستگی)، نظام سلامت (دسترسی به پزشک متخصص) و اقتصاد دیجیتال (مسئولیت پلتفرمی) محورهای اصلی این رقابت هستند.

رقابت سیاستی مساله‎محور «کاران» برگزار می‌شود

براساس اعلام بنیاد ملی نخبگان، ۱۵ میلیون تومان هدیه تیم‌های برتر، بهره‌مندی از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان، امکان ادامه همکاری با صاحبان مسایل و همکاران طرح، تلاش برای حل مسایل واقعی و شبکه سازی با نخبگان و اساتید خبره از مزایای این طرح است.

مهلت نهایی ثبت نام در این طرح تا روز دوشنبه سوم مهرماه بوده و این زمان تمدید نمی شود. علاقمندان می توانند برای ثبت نام به https://survey.porsline.ir/s/iJX۵ecT مراجعه کنند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا