کشورهای غربی اقتصاد جهان را نابود کرده اند

ولادیمیر پوتین، رئیس ‌جمهور روسیه روز گذشته و در جریان سخنرانی خود در هشتمین نشست عمومی مجمع اقتصادی شرق گفت که اقتصاد جهانی عمدتاً به دلیل این که برخی از کشورهای غربی در حال تخریب سیستم روابط مالی هستند، دستخوش تغییرات است.

به گزارش سیناپرس، رئیس جمهور روسیه در جریان سخنرانی خود در نشست عمومی هشتمین مجمع اقتصادی شرق کشورهای غربی را عامل اصلی ضربه زدن و نابودی اقتصاد جهان دانسته و گفت:‌ ما می دانیم و می توانیم ببینیم که چگونه اقتصاد جهانی در سال های اخیر تغییر کرده و در حال فروپاشی است، زیرا برخی از کشور های غربی، در حال تخریب سیستم روابط مالی، تجاری و اقتصادی هستند که خودشان ساخته اند.

وی در این رابطه گفت به همین دلیل است که همکاری تجاری واقعی بین کشور هایی که ترجیح می دهند تسلیم فشار خارجی نشوند، در حال گسترش است. پوتین در ادامه توضیحاتش خاطرنشان کرد: این کشور ها ترجیح می دهند از منافع خود پیروی کنند.

گفتنی است شهر ولادی وستوک واقع در خاور دور روسیه طی روزهای گذشته از هزاران شرکت کننده برای هشتمین نشست عمومی مجمع اقتصادی شرق استقبال کرد تا مبادلات اقتصادی و فرهنگی بین مناطق آسیا – اقیانوسیه را ارتقا دهد.

به گزارش سیناپرس، هشتمین نشست عمومی مجمع اقتصادی شرق به مدت چهار روزه توسط بنیاد Roscongress سازماندهی شده است. این نشست اقتصادی با مضمون همکاری، صلح و شکوفایی، به عنوان رویداد مهمی برای گفت و گو میان سیاستمداران، مدیران تجاری و کارشناسان برای توسعه بازرگانی در خاور دور و همکاری منطقه ای عمل کرده است.

مترجم: مهگل غفاری

منبع: english.news.cn

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا