شهرك صنعتي آب باريك زرقان هیچ مشکل زیرساختی ندارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: شهرک صنعتی آب باریک، به عنوان قدیمی‌ترین شهرک صنعتی این استان دارای تمام امکانات زیرساختی است و مشکل تامین زیرساخت ندارد.

به گزارش سینا پرس فارس، سیدمصطفی هاشمی مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس، امروز 19 شهریورماه در جلسه‌ای با هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آب باریک به بررسی مسائل و مشکلات این واحد پرداخت و با بيان اينكه شهرك صنعتي آب باريك زرقان نخستین شهرک صنعتی در استان و یکی از قدیمی ترین شهرک های صنعتی کشور محسوب می شود گفت: اين شهرك صنعتي بعنوان قديمي ترين شهرك صنعتي استان فارس داراي تمامي امكانات زيرساختي است و مشکل تامین زیرساخت ندارد.

هاشمي با اشاره به واگذاری شهرک صنعتی آب باریک به شرکت خدماتی بعنوان تشکل منتخب صنعتگران، ضمن تشکر از اقدامات انجام شده درحفظ و نگهداری و از تاسیسات شهرک صنعتی برهمکاری به منظور رفع برخی نواقص تاکید کرد.

هاشمی ارتقای وضعیت تصفیه خانه فاضلاب، لزوم پایش دقیق پساب خروجی واحدهای تولیدی و نظارت بیشتر در این بخش به منظور انجام عملیات پیش تصفیه در واحدهای صنعتی، اصلاح بخشی از شبکه آب و انتقال آب و پایش وضعیت تولید در واحدهای صنعتی و برگزاری کلینیک های صنعتی و رفع مشکلات واحدهای راکد با هدف فعال سازی و ارتقای وضعیت تولید را از برنامه های مهم در این شهرک صنعتی اعلام که برخی از آنها توسط شرکت خدماتی و برخی دیگر با همکاری و حمایت شرکت شهرکهای صنعتی فارس انجام می شود.

وی افزود: اين شهرك صنعتي با 32 هكتار مساحت داراي 22.5 هكتار اراضي صنعتي است كه اين اراضي در قالب 123 قرارداد به متقاضيان واگذارشده كه از اين تعداد 90 واحد صنعتي و توليدي با 1750 نفر اشتغال موفق به بهره برداري شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا