آشنایی با نرم افزارهای پیشرو هوش مصنوعی برای مشاغل مدرن

با عبور از اواسط سال، کسب و کارها شروع به آماده شدن برای فصل آینده می کنند و تمرکز بر راه اندازی تبلیغات و به حداکثر رساندن دسترسی بیشتر می شود. از آنجایی که مصرف‌ کننده مدرن زمان زیادی را صرف مرور آنلاین کرده و حتی از رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه خود برای خرید استفاده می ‌کنند، برای کسب ‌و کارها ضروری است که بهترین خدمات را ارائه دهند تا همیشه در کورس رقابت جلوتر باشند.

به گزارش سیناپرس، هوش مصنوعی در ماه‌های اخیر موضوع داغ اخبار بوده است، زیرا نگرانی در مورد عملکرد و توانایی آن برای جایگزینی بالقوه مشاغل انسانی در آینده افزایش می ‌یابد. در حالی که مواردی وجود دارد که اتوماسیون جایگزین وظایف در نیروی کار می شود، واقعیت این است که این ابزارها می توانند ابزار ارزشمندی باشند که از کسب و کارها حمایت می کنند و می توانند به آنها در صرفه جویی در زمان، پول و منابع کمک کنند. کسب‌ و کارهایی که به صورت آنلاین فعالیت می‌ کنند می ‌توانند از ابزارهای خودکار برای ساده ‌سازی فرآیندهای خاص و افزایش بهره ‌وری خود استفاده کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید نگاهی به نرم‌ افزار پیشرو هوش مصنوعی بیندازیم تا به کسب ‌و کارهای مدرن در انجام این کار کمک کند.

نرم افزار ویرایش عکس و ویدیو ابزارهای پیشرو هوش مصنوعی برای مشاغل در سال ۲۰۲۳ هستند. در واقع دو دلیل برای این انتخاب وجود دارد: توانایی آن ها در آسان کردن تولید محتوا و تأثیر فزاینده ای که تصاویر بر روی مخاطبان مدرن می گذارد.

در مرحله اول، با استفاده از ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان ارائه شده از غول صنعت CapCut، کسب و کارها می توانند از طریق قالب ها، ارتقاء مقیاس و هر چیز دیگری، ویدیوهای تبلیغاتی خیره کننده، اسلاید، یا حتی کلیپ ها و فایل های GIF ایجاد کنند. حتی ابزارهایی برای اضافه کردن زیرنویس و حتی صدا با نرم افزار رایگان متن به گفتار وجود دارد. همه خدمات ارائه شده توسط جدیدترین پروتکل‌های هوش مصنوعی برای ویدیوهای با تأثیر بالا، پشتیبانی می ‌شوند.به گزارش سیناپرس، CapCut همچنین دارای یک ویرایشگر عکس آنلاین است که می توان از آن برای ایجاد مواد تبلیغاتی دیجیتال و فیزیکی استفاده کرد و کسب و کارها می توانند تصاویر خیره کننده ای تولید کرده و آن را به سرعت در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

بر کسی پوشیده نیست که ویدیوها به سرعت در حال تبدیل شدن به محتوای انتخابی برای کسانی هستند که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و سطوح تعاملی که در حال حاضر مشاهده می شود می تواند به مواد تجاری و تبلیغاتی تبدیل شود. در حال حاضر، آمارها نشان می ‌دهد که وبلاگ‌ها و وب ‌سایت‌هایی که ویدیوها را در صفحات اصلی خود نشان می ‌دهند، تراکنش های بالاتر و حتی حفظ مشتری بیشتری را تجربه می ‌کنند.

نرم افزار ایمیل خودکار می ‌تواند ابزاری عالی برای زمانی که کسب‌ و کارها می ‌خواهند به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنند و طرفداران و دنبال ‌کنندگان را از آخرین اخبار، تبلیغات و رویدادهای برند خود آگاه سازند، مفیداست. نرم افزار خودکار می تواند فعال یا مبتنی بر رفتار باشد و می تواند به طور خودکار از طریق ارائه دهنده ایمیل انتخابی شما یا از طریق برنامه های شخص ثالث ارسال شود.

گفتنی است که نرم افزار برنامه ریزی شبکه های اجتماعی نیز می ‌توانند به طور خودکار محتوا را با کلیک یک دکمه آپلود کنند. کسب‌وکارها با بینش و تحقیق درست می ‌توانند زمان‌هایی را که مخاطبان هدفشان فعال‌تر هستند، تعیین کرده و بر اساس آن پست‌های خود را برنامه‌ ریزی کنند.

به گزارش سیناپرس، هوش مصنوعی هنوز در تجارت به نقطه ای نرسیده است که کاملاً ضروری باشد، اما برای کسب و کارها ایده بسیار خوبی است که می تواند برای افزایش بهره وری، افزایش تعامل و اطمینان از پیشرفت، به کار برود. در حال حاضر، قابلیت اشتراک ‌گذاری و اتصال، بهترین راه‌های افزایش بهره وری و پتانسیل هستند و آنهایی که از نرم‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می ‌کنند، نتایج بهتری به دست می آورند.

مترجم: فاطمه امینی

منبع: newatlas

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا