رپورتاژ آگهی؛
مصارف پوکه معدنی pumice در پزشکی و درمان بیماری ها

پوکه معدنی در صنعت پزشکی و درمان انواع بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. صنایع داروسازی با استفاده از این پوکه ها تکمیل می شوند.امروز در این باره صحبت خواهیم کرد.

پومیس در صنعت پزشکی و درمان انواع بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. صنایع داروسازی با استفاده از این پوکه ها تکمیل می شوند. این پوکه ها سبب تولید بهترین داروها و محصولات آرایشی و بهداشتی می شوند. انواع آن ها برای ضد عفونی زخم ها و جراحات پوستی نیز مورد استفاده قرار می گیرند ویژگی ها و خواص معدنی پوکه معدنی (mineral pumice) نیز سبب افزایش میزان استفاده از این محصولات در حوزه های پزشکی و بهداشتی شده است. 

آشنایی با سنگی به نام پوکه معدنی یا pumice

استفاده از پوکه معدنی در پزشکی و عرصه های درمانی مزایای بی شماری به همراه می آورد. این پوکه های باکیفیت از دل طبیعت به دست می آیند و به همین خاطر نیز برای تولید محصولات درمانی و بهداشتی مزایای بی شماری به همراه می آورد. انواع آن ها در میان مواد سبز دسته بندی شده و به همین خاطر به عنوان یک ماده طبیعی در این صنایع مورد استفاده قرار گرفته و جایگزین محصولات شیمیایی شده اند. 

پوکه یا pumice  از معادن مختلفی در سر تا سر کشور ما به دست می آید و به همین خاطر نیز دسته بندی های مختلفی از این مصالح در دنیای امروز آماده سازی شده اند. تنوع وسیع در میان این محصولات نیز از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود. هر یک از انواع دسته بندی های پوکه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند که کاربردهای آن ها در عرصه های صنعتی با هم متفاوت است. پوکه های عدسی، فندقی، بادامی و… هر یک با ابعاد و ویژگی های به خصوصی تولید شده و با در نظر گرفتن این مشخصه ها قیمت گذاری می شوند.

کاربرد پزشکی پوکه معدنی (pumice ) 

پوکه معدنی پزشکی در صنایع طبی به عنوان یک ماده پر استفاده به شمار می رود. برخی از کاربردهای این محصولات را در این حوزه در زیر مشاهده می کنید:

  • کاربرد پوکه در صنعت دندان پزشکی 

این مصالح برای ساخت انواع دندان مصنوعی بسیار مناسب هستند و کیفیت تولید این محصولات را افزایش می دهند. انواع آن ها ساختار مقاومی داشته و به سهولت نمی شکنند. به همین خاطر نیز استحکان دندان های شما را به شدت افزایش می دهند. انواع پاک کننده های دندان نیز با استفاده از پوکه با بهترین کیفیت تولید شده و در دسترس قرار می گیرند. استفاده از پوکه در تولید انواع خمیردندان های بهداشتی بسیار رایج بوده و کیفیت این مواد را به شدت افزایش می دهد. 

  • کاربرد پوکه در عرصه داروسازی

پومیس  برای تولید انواع محصولات دارویی نیز کارایی دارد. هر یک از دسته بندی های پومیس یا پوکه معدنی تولید این اقلام دارویی را با کیفیت بیشتری همراه می کند. این پوکه ها خواص و قابلیت های بی شماری دارند. تجهیزات حفاظت فردی با استفاده از انواع پوکه معدنی (mineral pumice) با بهترین ویژگی ها تولید و آماده سازی می شوند. 

فرمولاسیون قرص ها نیز با وجود این پوکه ها با کیفیت بیشتری همراه می شود. این پوکه ها یک ماده پر مصرف در صنایع داروسازی به شمار می روند.

درمان های عجیب با استفاده از پوکه معدنی

نواع پوکه های معدنی در دنیای پزشکی برای درمان بسیاری از بیماری ها کارایی دارند و هر یک بیماری ها و اختلالات رایج در بدن افراد را از بین می برند. با استفاده از پوکه های معدنی سرعت عمل درمان بیماری ها با استفاده از ساده ترین مواد دارویی افزایش می یابد. این مواد طبیعی در ساخت بسیاری از داروها و مواد طبیعی درمان کننده مورد استفاده قرار می گیرند. 

پوکه و سنگ پا

استفاده از پوکه ها در ساخت و آماده سازی انواع سنگ پا مزایای قابل توجهی به دنبال دارد. قدرت سایندگی پوکه ها نیز بسیار بالا است و برای افزایش جریان خون در بدن به شدت کارایی دارند. شما می توانید از این پوکه ها برای بهبود فرایند استحمام استفاده کنید. تجدید سلول سازی با استفاده از این محصولات درمانی نیز با استفاده از سنگ پا به سادگی انجام شده و سلامت پوست را افزایش می دهند. 

جمع بندی

در این بخش در رابطه با انواع پوکه های معدنی و میزان مصارف آن ها بسیار بیشتر شده است. انواع این پوکه ها رفع و درمان اختلالات پوستی، بیماری های عضلانی و رفع درد در آن ها و… به کار برده می شوند. شما می توانید هر یک از این اقلام کاربردی را با قیمت مناسبی خریداری کنید. استفاده از آن ها در عرصه های پزشکی و دارویی به دلیل طبیعی بودن ساختار مواد مزایای بی شماری دارد. هر یک از این پوکه ها برای انواع مصارف داروسازی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. انواع آن ها در مدل های مختلفی برای این صنایع به کار می روند. 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا