رپورتاژ آگهی؛
معرفی ۹ دریاچه برای استفاده از قایق بادی

قایق رانی یکی از تفریحات لذت بخش در فصل تابستان است که هر سال در روزهای گرم سال و تعطیلات طرفداران زیادی پیدا می کند. بسیاری از مردم، هنگام تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستانی، به مناطق آبی کشور سفر کرده و به تفریحات آبی روی می آورند. تفریح روی آب از آن دسته تفریحاتی است که به واسطه لذت خیلی زیادی که دارد، طرفداران بسیاری را نیز به خود جذب کرده است.

قایق رانی با استفاده از قایق بادی نیز یکی از همین تفریحات آبی است که قبل از تجربه کردن آن هیچوقت نمی توانید میزان هیجان آن را حدس بزنید.به همین دلیل و با نزدیک شدن به فصل پاییز و شروع مدارس و همچنین داغ شدن تب مسافرت های تابستانی، فرصت را مناسب دیدیم که با معرفی چند مکان برای استفاده از قایق های بادی، شما را در سپری کردن روزهای خوشتان یاری کنیم. پس اگر می خواهید تجربه یک سفر به یاد ماندنی و لذتی خاطره انگیر را برای همیشه به یاد داشته باشید، این خبر را تا انتها بخوانید و از طریق آن، مقصد سفر بعدی خود را انتخاب نمایید.

معرفی دریاچه ها

در این بخش دو دسته از دریاچه ها را به شما معرفی می کنیم که از آن ها می توانید برای تفریحات آبی، به خصوص قایق سواری با استفاده از قایق بادی، بهره مند شوید. دسته اول دریاچه، آن هایی هستند که در استان تهران قرار دارند و اگر شما ساکن تهران باشید، در عرض مدت زمان کوتاهی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید و یک سفر یک روزه را تجربه کنید. دسته دوم دریاچه هایی که در این مطلب معرفی می شوند، در تهران نیستند و در نقاط مختلف کشور قرار دارند که می توانند مقاصد خوبی برای سفرهای چند روزه شما باشند.

دریاچه های تهران

  • دریاچه آهنک: این دریاچه در استان تهران و در شهر فیروزکوه واقع شده است. اطراف دریاچه گیاهان نی روییده است و یکی از بهترین انتخاب ها برای قایق سواری با قایق بادی است. برای رسیدن به دریاچه آهنک، باید از یک منطقه کویری عبور نمایید.
  • دریاچه تار: این دریاچه زیبا که میان دماوند و فیروزکوه قرار دارد، یکی از بکرترین و زیباترین دریاچه های استان تهران برای قایق سواری و همچنین ماهی گیری است. این دریاچه دیدنی، میان دو رشته کوه به نام های قره داغ و زرین کوه قرار گرفته است که زیبایی تار را دوچندان می کنند.
  • دریاچه لومان: اگر می خواهید قایق بادی خود را در دریاچه ای بکر و ناشناخته به آب بی اندازید، پیشنهاد ما به شما دریاچه لومان است. این دریاچه که بازهم در نزدیکی شهر دماوند قرار دارد، یکی از مکان هایی است که مردم کمی به جز بومیان شهر لومان، آن جا را می شناسند. اما این دریاچه برای قایق سواری با استفاده از قایق بادی، انتخابی عالی است.
  • سد طالقان: سد طالقان یکی از معروف ترین سدهای استان تهران است. اگر به این شهر خوش آب و هوا سفر کرده باشید، بدون شک این سد را هم دیده اید. سد طالقان هم برای قایق سواری و هم برای ماهی گیری مکان مناسبی است. در دریاچه ای که به وسیله این سد ساخته شده است، ماهی هایی از جمله قزل آلا، کپور و ماهی سفید یافت می شود.
  • سد لتیان: این سد، از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین دریاچه هایی است که مردم تهران آن جا را برای سفرهای خود در روزهای تعطیل، انتخاب می کنند. این منطقه سرسبز و دیدنی که در حدود ۲۵ کیلومتری شهر تهران قرار دارد، هم برای قایق سواری با استفاده از قایق بادی و هم برای ماهی گیری، گزینه مناسبی محسوب می شود.
  • سد لار: سد لار نیز در قسمت شرقی استان تهران واقع شده است و از شهر، حدود ۸۰ کیلومتر فاصله دارد. در این منطقه سرسبز و دریاچه آن، علاوه بر امکان قایق سواری، امکان ماهی گیری و شنا کردن نیز وجود دارد.

دریاچه های دیگر شهرهای کشور

  1. دریای خزر: این دریاچه دیگر نیازی به معرفی ندارد. شما به راحتی می توانید قایق بادی خود را در آب های خزر بی اندازید و لذت قایق سواری را تجربه کنید.
  2. سد کرج: سد کرج که با نام سد امیرکبیر نیز ساخته می شود، روی رودخانه کرج بسته شده است. به احتمال زیاد در راه رفتن به شمال، این سد را دیده اید و با آن آشنایی دارید. در بخش های کم عمق این سد، هم می توانید شنا کنید و هم قایق بادی خود را به آب بی اندازید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود بسازید.
  3. سد ساوه: سد ساوه که در استان مرکزی و شهرستان ساوه قرار دارد، مکانی بکر و آرام برای کسانی است که می خواهند قایق بادی خود را به آب انداخته و علاوه بر قایق سواری، ماهی گیری نیز انجام دهند. این دریاچه، در حدود ۱۵۰ کیلومتری تهران قرار دارد و برای یک تفریح خانوادگی، گزینه ای عالی محسوب می شود.

خرید قایق بادی ارزان قیمت و با کیفیت

در بخش اول، از لذت قایق سواری در آب برای شما تعریف کردیم و گفتیم که حتما باید آن را تجربه کنید. سپس از مکان هایی که می توانید در آن ها از قایق بادی خود لذت ببرید نیز برای شما نام بردیم. اما هنوز نگفتیم که اگر قایق بادی ندارید، چگونه باید یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید.

خرید قایق بادی ارزان قیمت با کیفیت عالی، امکانی است که فروشگاه محصولات بادی ایرکوک برای شما عزیزان فراهم کرده است. البته این فروشگاه اینترنتی، نه تنها قایق بادی، بلکه تمام محصولات بادی را در انواع برندهای معتبر جهانی مانند اینتکس (Intex) و بست وی (BestWay) با همان کیفیت اصلی به فروش می رساند. برای خرید قایق بادی نیز می توانید به وبسایت ایرکوک به آدرس airkook.com مراجعه نمایید. در ضمن، امکان مشاوره قبل از خرید نیز برای شما فراهم شده است. برای این منظور، تنها کافیست با شماره تلفن هایی که در سایت ایرکوک درج شده است تماس بگیرید تا کارشناسان این شرکت معتبر، شما را در زمینه خرید بهترین محصولی که هم مناسب نیاز شما باشد و هم با بودجه شما هماهنگ باشد، یاری نمایند.

در این خبر سعی کردیم علاوه بر ترغیب شما برای رفتن به سفر در این روزهای پایانی تابستان، شما را با یکی از تفریحاتی که شاید هنوز طعم آن را نچشیده باشید، آشنا کنیم. این تفریح، قایق رانی با استفاده از قایق بادی است. همچنین مکان هایی را که برای این کار مناسب هستند را نیز به شما معرفی کردیم. این مکان ها هم در تهران و هم در دیگر شهرستان ها انتخاب شده اند. دلیل این مسئله نیز این است که اگر ساکن پایتخت هستید، بتوانید یک روزه سفر خود را انجام دهید و هم اینکه اگر می خواهید چند روزه سفر کنید و قایق بادی تان را نیز همراه خود ببرید، بدانید که بهترین مکان ها برای استفاده از این وسیله بادی کجا هستند. اگر از آن دسته کسانی هستید که سفر با دیگران را دوست دارید، حتما این خبر را برای دوستان و آشنایان خود بفرستید تا به اتفاق هم یکی از این مقاصد را انتخاب کرده و پس از خرید یک قایق بادی از ایرکوک، برنامه سفر خود را تنظیم نمایید.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا