با این ساعت همه فن حریف آشنا شوید

 این ساعت دیواری هوشمند که Glance نام دارد، قابلیت همگام سازی خود با گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی و دستگاه‌های هوشمند دیگری که در منزل یا محل کار وجود دارند را داشته و با سیستم‌های عامل اندروید و iOS کار می‌کند.این ساعت با استفاده از ترکیبی از رنگهای مختلف که بر روی صفحه خود به نمایش در می‌آورد، مواردی مانند ایمیل‌ها، زمان نهار و شام، جلسات، گرفتن ماشین از Uber و بسیاری موارد دیگر را به کاربران یادآوری میکند.

Glance طوری طراحی شده که حتی اگر کاربر مشغول کاری باشد، بدون نیاز به وقفه در کار خود و تنها با یک نگاه سریع به صفحه این ساعت هوشمند می‌تواند از  برنامه کاری خود مطلع شود.هر هشدار به مدت 30 ثانیه بر روی صفحه می‌ماند و همچنین از طریق یک بلندگو که در داخل این ساعت تعبیه شده تکرار می‌شود تا از اینکه کاربر این پیام را دیده و شنیده باشد اطمینان حاصل شود.

این ساعت با ایمیل کار می‌کند تا کاربران را از پیام‌های دریافتی، و همچنین رویدادهای روز که در تقویم وجود دارند مطلع کند.

Glance همچنین با نقشه‌های مختلف کار می‌کند تا کاربران را از شرایط ترافیک مطلع سازد همچنین با برنامه های مرتبط با آب و هوا همگام شده و مرتب به روز رسانی می‌شود تا کاربر مدام از وضعیت آب و هوا اطلاع داشته باشد.این ساعت همچنین مخاطبان موجود در گوشی هوشمند کاربر مانند اعضاء خانواده یا دوستان و مشتریان را با رنگ‌های مختلف دسته بندی کرده تا در هنگام تماس، کاربران تنها با یک نگاه مخاطب را شناسایی کنند.

این ساعت خارق العاده همچنین با طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف مانند  Uber  ، Lyft ،  Alexa  ، و دستگاه‌های نظارت بر تناسب اندام نیز همگام سازی می‌شود. در حال حاضر Glance  برای جمع آوری منبع مالی بر روی وبسایت  Indiegogo  قرار گرفته است.به گزارش ایسنا به نقل از گیزمگ،اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، کمپانی سازنده این ساعت آن را تا فوریه 2017 روانه بازار خواهد کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا