آغاز احداث پل معلق ترکیبی گردشگری در سرعین

فرماندار سرعین از آغاز عملیات احداث پل معلق ترکیبی در این شهرستان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح مهم، صنعت گردشگری در این خطه بیش از گذشته رونق گرفته و متحول شود.

به گزارش سیناپرس اردبیل، باقر باقرزاده، فرماندار سرعین 21 مرداد با اعلام این خبر تصریح کرد: سال به سال بر شمار مسافران و گردشگران سرعین افزوده می‌شود و تامین زیرساخت‌های گردشگری متنوع برای این شهرستان ضروری است.
وی پل معلق ترکیبی را از مصادیق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سرعین دانست و افزود: اتصال روستا‌های هدف گردشگری به شهر سرعین، راهبرد فرمانداری برای توسعه گردشگری است و پروژه پل معلق ترکیبی نیز که در بالادست سرعین و تقریبا در دامنه سبلان احداث می‌شود، برای شهرستان و روستا‌های مسیر خود عمران و آبادانی به ارمغان خواهد آورد.

فرماندار سرعین با اشاره به اینکه برای تامین و تعریض مسیر دسترسی به پل معلق ترکیبی، از هم اکنون برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم، اظهار داشت: با همکاری نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان دستگاه‌های مختلف موانع گردشگری به سرعت برطرف می‌شود و به عنوان مثال مسیر منطقه گردشگری ویله‌دره که مقصد ۵۰ درصد گردشگران است در سال گذشته بهسازی و تعریض شد.

حسین عباسی‌نیا، سرمایه‌گذار و مجری پل معلق ترکیبی سرعین نیز در خصوص این پروژه گفت: این پل سه طبقه نخستین پل ترکیبی ایران خواهد بود و سرمایه‌گذاری برای مرحله نخست آن یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده و برای تکمیل این مرحله طی ۱۲۱ روز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

این سرمایه‌گذار که پل‌های معلق دیگری نیز در مشگین‌شهر و هیر استان اردبیل احداث کرده است، پیش‌بینی کرد با بهره‌برداری از پل معلق ترکیبی سرعین، روزانه ۱۰ هزار گردشگر از آن بازدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا