رپورتاژ آگهی؛
آموزش تغییر ریجن استیم به ترکیه

آموزش تغییر ریجن استیم به ترکیه + نحوه تغییر و تعویض کشور اکانت استیم به کشور ترکیه، کدام ریجن برای اشتراک استیم بهتر است؟

در صورتی که از علاقمندان به گیم های رایانه ای هستید مسلما با شرکت استیم آشنا هستید. همان طور که می دانید در برخی مناطق و کشورها بازی های استیم دارای محدودیت هایی هستند؛ در حالی که در برخی از کشورها نیز نسبت به مناطق دیگر هزینه بیشتری دارند. در ادامه باید اضافه کنیم که برخی از کشورها از جمله چین هم خود آنها برای استفاده از استیم، سانسورها و قوانین محدود کننده وضع کرده اند که موجب محدود شدن دسترسی کاربران شده است.

برای گذر از چنین مشکلاتی باید ریجن استیم اکانت کاربری خود را تغییر بدهید. برای این منظور لازم است موقعیت جغرافیایی شما با استفاده از ابزارهای تغییر آی پی تغییر کند. بنابراین به این وسیله می توانید لود استور استیم را با محتوای کشور مدنظرتان انجام دهید. به این شیوه استفاده از تخفیفات، بازی های سانسور و محدود شده و خریدهای جذاب تر دیگر برایتان امکان پذیر خواهد شد.

اما آیا می دانید چگونه باید تغییر ریجن استیم حساب خود را انجام دهید؟ توجه داشته باشید که این کار دیگر به سادگی قبل نیست. اگر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید می توانید با نحوه تغییر ریجن استیم به ترکیه آشنا شوید.

استیم چیست؟

Steam را می توان نوعی پلتفرم معرفی کرد که برای توزیع دیجیتالی گیم های ویدئویی به کار می رود. کاربران زیادی از این پلتفرم استفاده می کنند به طوری که گیمرها برای اجرای بازی های مختلف در رایانه های شخصی نیاز به آن دارند. برای کاربران ایرانی به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد گاهی اوقات دسترسی به برخی از بازی ها امکان پذیر نیست.

به همین دلیل لازم است با استفاده از ابزارهایی، اقدام به تغییر ریجن استیم اکانت خود به کشورهایی مانند ترکیه کنید. حتی ممکن است در برخی مواقع نیز برای کاهش هزینه ها این کار را انجام دهید زیرا در کشورهایی مانند آرژانتین هزینه بازی ها کمتر است.

تغییر ریجن استیم

تغییر ریجن استیم قبلا دشواری های الان را نداشت زیرا امروزه با سختگیری های بیشتری روبرو هستیم. در سال های قبل تنها کافی بود با استفاده از آی پی کشور مورد نظرتان وارد استیم شده و آدرس جدید را وارد می کردید. به همین راحتی تغییر ریجن استیم انجام می شد ولی امروزه به دلیل سختگیری هایی که وجود دارد دیگر به این راحتی و با سرعت نمی توان این کار را انجام داد.

با تغییر شرایط شما برای تغییر ریجن استیم باید به روش پرداختی دسترسی داشته باشید که مختص کشور مورد نظرتان است. برای مثال اگر قصد تغییر ریجن به روسیه را دارید، پرداخت های شما باید از طریق کارت بانکی روسی انجام بگیرد.

چرا تغییر ریجن استیم به ترکیه بیشتر مورد توجه کاربران قرار دارد؟

امروزه بیشتر کاربران علی رغم دشواری هایی که وجود دارد، ترجیح می دهند تا ریجن استیم خود را به کشورهایی مانند آرژانتین، ترکیه و روسیه تغییر دهند. در مورد کاربران ایرانی نیز این مساله کمی نگران کننده است زیرا به دلیل برخی سخت گیری ها، برخی کاربران نمی توانند خودشان این کار را انجام دهند.

در واقع کشور و یا منطقه ای را که به عنوان محل سکونت معرفی می گردد، همان ریجن کاربر خواهد بود. تغییر ریجن استیم به ترکیه در بین کاربران استیم رواج بیشتری دارد. پرداخت هزینه کمتر برای خرید بازی ها در ریجن ترکیه عامل اصلی این موضوع قلمداد می شود. در ادامه نحوه کار را توضیح می دهیم.

نحوه تغییر ریجن استیم به ترکیه

گیمرهایی که از استیم استفاده می کنند با طی مراحل زیر می توانند ریجن استیم خود را به ترکیه تغییر داده و در پرداخت هزینه ها صرفه جویی کنند:

  1. از یک ابزار قابل اعتماد برای تغییر آی پی استفاده کنید.
  2. با آی پی ترکیه به وب سایت farsgamer.com/ products/ changecototr وارد شوید.
  3. اطلاعات مورد نیاز برای حساب استیم خود را درج کرده و گزینه Apply Country Change را انتخاب کنید. دقت کنید که آدرس شما باید متعلق به ترکیه باشد.
  4. یک بازی انتخاب و به سبد خریدتان اضافه کنید و بر روی گزینه Update Store Country کلیک کنید.
  5. تغییر ریجن استیم به ترکیه با موفقیت در این مرحله تمام می شود.

اهمیت تغییر ریجن استیم

اصلی ترین دلیلی که می توان برای تغییر ریجن استیم ارائه کرد همان طور که قبلا اشاره کردیم تاثیر آن بر قیمت خرید بازی ها است. حتما متوجه شده اید که بازی ها در ریجن های مختلف، به قیمت های متفاوتی فروخته می شوند. برای مثال یک بازی مشخص در ریجن آمریکا در مقایسه با ریجن آرژانتین قیمت بیشتری دارد.

علاوه بر هزینه ای که برای خرید بازی باید بپردازید، باید پرداخت های درون بازی را نیز در نظر بگیرید که در حالت کلی می توانند هزینه چشمگیری باشند. بر همین اساس بیشتر گیمرها ترجیح می دهند ریجن استیم خود را به کشورهای دیگر تغییر دهند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا