بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی امسال را بشناسید

استفاده از ساعت هوشمند می تواند راهی عالی برای افزودن راحتی به کارهای روزمره شما باشد. برای افرادی که در اکوسیستم اپل قرار دارند، گزینه واضح اپل واچ خواهد بود. اما برای کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی، گزینه ها و موارد بسیار بیشتری وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. پیدا کردن بهترین ساعت هوشمند اندرویدی موجود (ساعتی که ویژگی‌های شگفت‌انگیزی دارد و متناسب با بودجه شما بوده) می‌تواند بسیار دشوار باشد. به همین دلیل است که در این گزارش می خوهیم به شما کمک کنیم .

به گزارش سیناپرس، کاربران اندروید باید بتوانند ساعتی را تهیه کنند که فقط برای آنها و سیستم عامل مورد علاقه آنها طراحی شده است و امیدواریم که با استفاده از این مطلب بتوانید انتخابی بهتر داشته باشید.گفتنی است، تمامی موارد ذکر شده در بازار کشورمان موجود هستند و قیمت درج شده میانگینی از قیمت بازار است.

گوگل پیکسل واچ

اولین ساعت پیکسل گوگل می‌خواهد با اپل واچ مقابله کند که در بیشتر موارد، به لطف طراحی شیک و منحنی و طیف وسیعی از حسگرهای سلامت از جمله برنامه نوار قلب و ردیابی اکسیژن خون، موفق می شود. دارای مجموعه ای از ویژگی های ردیابی تناسب اندام و تجزیه و تحلیل از طریق برنامه Fitbit و ردیابی دقیق ضربان قلب است.

مراقب باشید که باتری به اندازه گزینه های دیگر این لیست قوی نیست و احتمالاً هر روز این ساعت را شارژ می کنید، به خصوص اگر دوست دارید تمرینات GPS در فضای باز انجام دهید و خواب خود را ردیابی کنید. همچنین فقط در یک اندازه 41 میلی متری از این ساعت موجود است.

قیمت: 18 میلیون تومان

سامسونگ گلکسی واچ 5

سامسونگ گلکسی واچ 5 و 5 پرو  دو تا از بهترین ساعت‌های بازار هستند که در حال حاضر می‌توانید تهیه کنید. آنها نسبت به مدل‌های گلکسی واچ 4 سال گذشته باتری‌های ماندگارتری دارند و ویژگی‌های ردیابی تناسب اندام بسیار خوبی دارند. برنامه‌های گوگل از جمله YouTube Music، Google Assistant و Google Maps در دسترس هستند و بسیاری از برنامه‌های دیگر از طریق فروشگاه Play قابل دسترسی هستند. برای استفاده از برنامه ECG به یک تلفن گلکسی نیاز دارید، اما همه ویژگی‌های دیگر به طور یکپارچه با سایر تلفن‌های اندرویدی کار می‌کنند.

به گزارش سیناپرس، اما سنسور دمای جدید هنوز فعال نیست و هر دو ساعت از قاب چرخشی فیزیکی کلاسیک، یکی از ویژگی‌های بارز ساعت‌های گلکسی واچ و گیر سامسونگ در سال‌های گذشته غافل می‌شوند.

قیمت: 14 میلیون تومان

سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک

گلکسی واچ 4 اولین ساعت هوشمندی است که پلتفرم جدید Google Wear را اجرا می کند که توسط سامسونگ و گوگل طراحی شده است. اگرچه اکنون با گلکسی واچ 5 جایگزین شده است، اما همچنان می توانید Galaxy Watch 4 Classic را خریداری کنید، نسخه ای با قاب چرخان فیزیکی. ECG و ردیابی ضربان قلب روی آن موجود است، اما سامسونگ سعی می کند خود را از ساعت های دیگر با یک سنسور الکتریکی مبتنی بر امپدانس جدید متمایز کند که می تواند بیشتر در مورد ترکیب بدن شما به شما بگوید. عمر باتری به اندازه سایر ساعت های لیست قوی نیست.

قیمت: 11 میلیون تومان

ساعت گارمین Venu SQ

اگر به دنبال یک ساعت اندرویدی متمرکز بر تناسب اندام و بدون حواس ‌پرتی زیاد هستید که هم با اندروید و هم با iOS کار می‌کند، Garmin Venu Sq  بهترین ساعتی است که می‌توانید آن را تهیه کنید. این ساعت یک GPS داخلی، گزینه‌های تمرینی زیادی برای انتخاب، و داده‌های ردیابی تناسب اندام در مورد تمرین شما مانند پوشش ضربان قلب و پویایی دویدن در برنامه تلفن همراه را دارد.

این ساعت هوشمند اندرویدی همچنین به عنوان یک ردیاب سلامت با هشدارهای ضربان قلب بالا و پایین، تجزیه و تحلیل جامع خواب و ردیابی SpO2 عمل می کند. سطح اکسیژن خون را در صورت تقاضا یا به طور خودکار در طول روز و شب درست مانند اپل واچ سری 7 اندازه گیری می کند، اما با نصف قیمت.به گزارش سیناپرس، اما شما در مورد طراحی اش باید کمی سازش کنید. این ساعت دارای قاب پلاستیکی است و صفحه نمایش ساعت به اندازه برخی از ساعت‌های دیگر فهرست بزرگ یا جذاب نیست. همچنین نسخه جدیدتری از این ساعت به نام Venu Sq 2 وجود دارد که باتری آن حتی بیشتر دوام می آورد، اما به طور قابل توجهی گران تر است.

قیمت: قیمت جهانی این ساعت 120 دلار است که به دلیل نبود نمایندگی در کشورمان بین 7 تا 9.5 میلیون تومان در بازار فروخته می شود

مترجم: محمد زارعلی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا