این دستگاه تصفیه هوا را می توانید در هر جایی استفاده کنید

با فناوری پیشرفته فیلتر HEPA که به طور موثر ذرات معلق در هوا را جذب می کند، دستگاه تصفیه هوای جدید با نام Wetie PM2.5 راه حلی نوآورانه برای کسانی است که می خواهند هوای تمیز را در هر زمان و هر مکان تنفس کنند.

به گزارش سیناپرس، در نتیجه آتش سوزی های جنگلی در مناطق وسیعی از ایالات متحده و همچنین سایر آلاینده های جوی که با روند رو به رشدی رورو هستند، سطح آلودگی هوا در اکثر کشورها به سطوح خطرناک و ناسالم رسیده است. برای مبارزه با این آلاینده های مضر در خانه یا محل کار، یک شرکت تولید کننده دستگاه تصفیه هوایی به نام Wetie PM2.5 را ساخته که قابلیت حمل دارد.

این دستگاه به یک فیلتر قدرتمند HEPA مجهز شده است که قادر است ۹۹٫۹۷ درصد از تمام ذرات کوچک به اندازه ۰٫۳ میکرون از جمله گرد و غبار، گرده، و حتی شوره حیوانات خانگی را به دام بیندازد. با استفاده از این تصفیه کننده هوا، در نهایت می توانید با عطسه و علائم آلرژی خداحافظی کنید و بهتر از آن، قیمت ارزان این دستگاه است که هزینه ای معادل ۱۲۹٫۹۹ دلار در پی دارد.

این دستگاه که با یک سنسور داخلی کیفیت هوا ساخته شده است، می تواند تغییرات کیفیت هوا را تشخیص داده و به آن پاسخ دهد و می تواند به طور خودکار سرعت فن خود را تنظیم کند تا فیلتراسیون بهینه را ارائه دهد. هنگامی که کیفیت هوا ضعیف باشد، قدرت فیلتراسیون خود را افزایش می دهد و اطمینان حاصل می کند که آلاینده های مضر از هوا به سرعت و کارآمد حذف می شوند.

این دستگاه جمع و جور و قابل حمل تنها ۳۵۷ گرم وزن دارد و در صورت نیاز به راحتی می توان آن را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کرد. با قابلیت پاکسازی فضایی تا ۱۱۰ متر مربع، کار با آن نیز فوق‌ العاده آسان است، چراکه دارای کنترل‌های لمسی ساده است که به کاربر امکان می‌ دهد تنظیمات را تغییر داده و کیفیت هوا را به راحتی کنترل کند.

این دستگاه همچنین مجهز به قفل ایمنی برای جلوگیری از روشن کردن تصادفی آن توسط کودکان است. بعلاوه، نشانگر تعویض فیلتر به شما امکان می دهد از زمان فیلتر جدید مطلع شوید و اطمینان حاصل کنید که همیشه بهترین کیفیت هوای ممکن را دارید.

به گفته شرکت سازنده، این تصفیه کننده هوا با در نظر گرفتن بهره وری انرژی طراحی شده است، به طوریکه مصرف کم انرژی آن حتی اگر آن را به طور مداوم برای ساعت ها استفاده کنید، مقدار قابل توجهی به صورت حساب های انرژی شما اضافه نمی کند. این موضوع باعث می‌ شود که دستگاه فوق الذکر برای کسانی که به دنبال کاهش کربن بوده و در عین حال از هوای تمیز و سالم لذت می ‌برند، گزینه ایده ‌آلی باشد.

به گزارش سیناپرس، این تصفیه کننده همراه با مدل Wetie PM2.5 تا آخر ماه آینده تنها با قیمت ۱۲۹٫۹۹ دلار عرضه می شود و پس از آن قیمت ها قابل تغییر هستند.

مترجم: مهگل غفاری

منبع: newatlas

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا