هویت اصلی جهاددانشگاهی انقلابی بودن است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش زیادی در جهاددانشگاهی در جریان است که جای قدردانی از اعضای آن دارد گفت: تقوای جوانانی مثل زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی جهاددانشگاهی را به اینجا رسانده است و هویت اصلی این نهاد، انقلابی بودن است.

دکتر زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات امنای جهاددانشگاهی، در پنجاهمین گردهمایی معاونان آموزش و کارآفرینی این نهاد که صبح امروز(چهارشنبه، ۷ تیر) به میزبانی اصفهان برگزار شد، بیان کرد: بزرگترین افتخارم این است که بزرگ شده جهاددانشگاهی هستم و تجربه‌های ناب و اصیلی در این نهاد بدست آوردم که در هیچ کجای دیگر تکرار نشد.

دکتر زهرا شیخی با بیان اینکه جهاددانشگاهی کم حاشیه ترین نهادی است که میشناسم، گفت: تلاش زیادی در این نهاد در جریان است که جای قدردانی از اعضای جهاددانشگاهی دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هویت اصلی جهاددانشگاهی را یک هویت انقلابی و اسلامی-ایرانی دانست که حفظ آن بسیار سخت است و افزود: این ماموریت کارکنان جهاددانشگاهی است که باید از این اعتبار مراقبت کنند.

دکتر شیخی با تاکید بر اینکه اعتبار امروز جهاددانشگاهی مرهون افرادی چون کاظمی آشتیانی است، گفت: تقوای جوانانی مثل کاظمی آشتیانی جهاددانشگاهی را به اینجا رسانده است، ما در جهاد دانشگاهی مفهوم چپ و راست نداریم و هویت اصلی، انقلابی بودن است.

این نماینده مجلس نگاه مترقی رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهاددانشگاهی را به دلیل نیروی انسانی توانمند این نهاد دانست و از اعضای جهاددانشگاهی خواست تا با تقوا، ایثار و اراده بلند تلاش کنند حواشی را کنار زده و با عملکرد خوب خود، مثل همیشه دل ولی مسلمین را شاد کنند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا