توسعه بازار کسب‌وکار و زیرساخت‌های تخصصی علوم شناختی

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از افزایش تعامل و همکاری با مراکز علمی، تخصصی و دانشگاهی خبر داد.

به گزارش سیناپرس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، امسال ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ تعامل و همکاری با مراکز علمی، تخصصی و دانشگاهی را افزایش می‌دهد.

تحقق مأموریت‌های این ستاد بر اساس هدف‌گذاری در قالب نقشه راه پیگیری می‌شود و در گام جدید تلاش می‌شود با ابزارهایی که در توسعه و گسترش این دانش حاصل شده است، بازار کسب و کار برای ارائه خدمات به جامعه و تولید محصولات شناختی توسعه و گسترش یابد.

این ستاد در حوزه تربیت و تأمین نیروی انسانی متخصص نیز آمادگی دارد تا از ورود دانشجویان و اساتید سایر رشته‌ها به حوزه علوم و فناوری‌های شناختی استقبال کرده و آموزش‌های تخصصی را به آنها ارائه کند.

گفتنی است، در این راستا بازدیدهای دوره‌ای دبیر و معاونین ستاد از فعالیت‌های حوزه‌های شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی در سطح کشور را در دستور کار قرار داده است. در برنامه جدید ستاد توسعه علوم شناختی و فناوری‌های شناختی معاونت علمی؛ توانمندسازی بازار کسب و کار در حوزه علوم شناختی و حمایت‌های مالی و سرمایه‌گذاری در بخش اکوسیستم شناختی مورد توجه و پیگیری جدی است و تلاش‌ها برای گسترش زیرساخت‌های تخصصی در حوزه علوم شناختی در سطح کشور ادامه می‌یابد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا