رونمایی از محصولات ۳ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه ایران‌ هلث

محصولات دانش بنیان سه شرکت ایرانی در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی «ایران هلث» رونمایی شد.

در بیست‌ و چهارمین نمایشگاه ایران هلث که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است، ۲۴ شرکت دانش‌بنیان در پاویون صندوق نوآوری و شکوفایی به ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های پزشکی، دندانپزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و دارو پرداختند.

در این رویداد از محصولات دانش بنیان شرکت‌ دانش‌بنیان «طیف‌سنج» با دستگاه اسپکتروفتومتر فرا بنفش، شرکت دانش بنیان «فنی و مهندسی توسعه مدار هیرو» با محصولات سری ROBOX یا روبات‌های دستیار پزشک، شرکت دانش بنیان «مبین صنعت توحید» با سه محصول “کورد نوری”، “منبع نور سرد” و “ویدئو لارنگوسکوپ” رونمایی شد.

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی (ایران هلث) به عنوان فراگیرترین نمایشگاه صنعت سلامت کشور روز شنبه ششم خردادماه گشایش یافت.

در این نمایشگاه که تا روز سه شنبه نهم خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود، بیش از ۵۰۰ شرکت حضور دارند که از این تعداد ۳۹۰ شرکت داخلی و ۱۱۰ شرکت خارجی و از کشورهای چین، روسیه، ترکیه، ایتالیا، آلمان، سوییس، دانمارک، کره جنوبی، هند، استرالیا، ژاپن پاکستان و تایوان هستند.

حضور شرکت های داخلی در نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل ۳۰ درصد و حضور شرکت های خارجی ۶۰ درصد افزایش یافته است که این نشان از اهمیت و جایگاه بالای پزشکی و صنایع وابسته این حوزه در ایران دارد.

نمایشگاه ایران هلث، عنوان دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی منطقه خاورمیانه را در اختیار دارد که در آن ظرفیت های نامحدود تجهیزات پزشکی داخلی و خارجی ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا