پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۵ نفر از برگزیدگان همیار دانشجو

بر اساس اعلام سرپرست موسسه قرض‌الحسنه دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی در دومین گردهمایی «سفیران خدمت» توسط این موسسه به ۱۵ نفر از برگزیدگان همیار دانشجو تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا شد.

دومین گردهمایی «سفیران خدمت» و آیین تقدیر از برترین‌های همیار دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هیئت‌رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی، سرپرست موسسه قرض‌الحسنه دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی و جمعی از اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان، در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

در این مراسم 23 نفر از دانشجویان برتر در حوزه همیار دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، به‌عنوان همیاران برگزیده معرفی و تقدیر شدند.

بر اساس اعلام افسانه بیات سرپرست موسسه قرض‌الحسنه دانشجویان ایران باهدف بسط و گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه در میان نسل جوان به‌ویژه دانشجویان فعال در حوزه اجتماعی به 15 نفر از برگزیدگان همیار دانشجو تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا شد.

سرپرست موسسه قرض‌الحسنه دانشجویان ایران در این رابطه گفت: 2 فقره تسهیلات کمک‌هزینه اشتغال به مبلغ 600 میلیون ریال و 2 فقره تسهیلات کمک‌هزینه ازدواج دانشجویی به مبلغ 300 و تعداد 5 فقره تسهیلات کمک‌هزینه تحصیلی در مقطع کارشناسی به مبلغ 200 و تعداد 6 فقره تسهیلات کمک‌هزینه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به مبلغ 350 میلیون ریال ‌به برگزیدگان اعطا شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا