مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبر داد:
مشارکت ۴۵۰۰ نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مشارکت داشتند.

به گزارش سیناپرس اردبیل، پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی گامی در راستای ترویج معارف دینی و فرهنگ منور رضوی برگزار می‌شود و همه ساله با استقبال گسترده و بی نظیر مردم ولایی این جشنواره را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه سیره ائمه معصومین و فرهنگ منور رضوی با استقبال و همراهی شیفتگان اهل بیت (ع) در حال برگزاری است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل بیان کرد: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در راستای ترویج فرهنگ و تبیین سیره و منش رضوی با بهره‌گیری و معرفی منابع و کتاب‌های منتشر شده در خصوص ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

رضاقلیزاده با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی و به دو شیوه مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود افزود: این رویداد بزرگ فرهنگی تا اول مرداد ماه برگزار خواهد شد و علاقمندان به آشنایی با سیره رضوی می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی razavi.samakpl.ir شرایط کامل شرکت در جشنواره را دریافت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: برگزیدگان این جشنواره در دو سطح ملی و استانی با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی تقدیر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا