جک دوروسی :‌ مدیریت ایلان ماسک بر توئیتر فاجعه بار است

جک دورسی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران سابق توییتر، از نحوه مدیریت این پلت فرم رسانه های اجتماعی، توسط ایلان ماسک، به شدت ناراضی بوده و مدیریت ایلان ماسک بر توئیتر را مخرب ارزیابی می کند.

به گزارش سیناپرس، جک دورسی که یکی از طراحان و بنیانگذاران اصلی توئیتر بود پس از دست دادن این پیام رسان پر طرفدار، در حال طراحی سیستم شبکه اجتماعی غیر متمرکز جدید خود بوده و نسبت به کار ایلان ماسک نیز معترض است. وی در این رابطه گفت:‌ ماسک سال گذشته باید از خرید توییتر کنار می ‌رفت.

او همچنین خاطرنشان کرد: دیگر معتقد نیست ماسک رهبر مناسبی برای توییتر محسوب می شود.

دورسی در این رابطه نوشت: فکر نمی ‌کنم او بلافاصله پس از این که متوجه شد تصمیمش برای خرید توئیتر بد بوده است، اقدام مناسبی را انجام داده و همچنین من فکر می کنم که هیات مدیره قبلی نباید وی را برای خرید این مجموعه تحت فشار قرار می داد.

جک دوروسی همچنین در ادامه توضیحاتش افزود: همه چیز به سمت سراشیبی سقوط پیش رفته است.

نکته جالب توجه این است که پیشتر، جک دوروسی، ماسک را به عنوان راه حل منحصر به فردی که به آن اعتماد دارد برای حل مشکلات توئیتر معرفی کرده و در توییتی در آوریل ۲۰۲۲ تقریباً زمانی که ماسک قصد خود را برای خرید شرکت اعلام کرد، وی را تحسین کرده بود.

این خرید به خودی خود یک امر دشوار بود و ماسک به طور فزاینده ای ناامید به دنبال راه هایی برای عقب نشینی از معامله بود.

به گزارش سیناپرس، جک دوروسی معتقد است، از زمانی که مدیریت توئیتر به ماسک منتقل شد، وی تغییرات شدیدی در توییتر ایجاد کرد، اکثر کارکنان شرکت را اخراج و اسپانسرها را با رفتار های مضحک و تصمیم ‌گیری‌ های  غیر منطقی و بی نظم خود ترساند.

به گفته دورسی، ماسک با اشاره به هزینه جدایی برای خروج از معامله، باید از این حوزه کنار می ‌رفت و یک میلیارد دلار خسارت را پرداخت می ‌کرد. اما در حقیقت هنوز مشخص نیست که آیا این مدیر عامل میلیاردر این گزینه را در اختیار داشت یا خیر.

به گزارش سیناپرس، دورسی که در سال ۲۰۲۱ از سمت مدیرعاملی توئیتر کنار رفت در پایان موضع گیری خود نسبت به ایلان ماسک گفت:‌ اگر بخواهم به این موضوع پاسخ دهم که آیا نسبت به خرید توئیتر توسط ایلان ماسک خوشبین بودم؟  باید بگویم بله. ولی در مورد این موضوع که آیا من حرف آخر را در این رابطه زده ام، پاسخم خیر است.

مترجم: فاطمه کردی

منبع: futurism

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا